Topic: Outlast Whistleblower DLC

03 mei 2014om 15:20

Hoi,

Zoals jullie wetem komt vandaag de Outlast DLC uit. Voor 9 euro kun je deze DLC aanschaffen. Hieronder is een trailer ervan. De DLC is ongeveer 3GB en bevat ongeveer 4 uur aan gameplay.

Wat vinden jullie van Outlast en de DLC?

[img]http://redbarrelsgames.com/Images/DLCBanner.jpg[/img]

6 reacties

  1. Connection's avatar

    I must have it

    0
  2. User  avatar
    83 XP

    Outlast vond ik heel leuk en zal de dlc ook kopen waneer hij uit is

    0
  3. GoldenBird's avatar

    Deze is volgens mij veel enger als ik zo naar de trailer kijk :).

    0
  4. User  avatar
    4682 XP

    Zal wel eens willen weten hoeveel GB de game is en hoelang de game is (zonder dat je er doorheen rent)

    0
  5. GoldenBird's avatar

    [quote]Zal wel eens willen weten hoeveel GB de game is en hoelang de game is (zonder dat je er doorheen rent)[/quote]

    3GB en ongeveer 4 uur gameplay als je er niet doorheen rusht (anders 1 uur). Lijkt mij voldoende voor een DLC, en de 3gb is meer dan genoeg aangezien veel content van het hoofdverhaal wordt gebruikt.

    0
  6. User  avatar
    973 XP

    Niks voor mij, hahaha.

    0