Topic: Examens 2014

08 mei 2014om 19:31

Volgende week beginnen de examens week voor alle niveaus! Dit is natuurlijk een moment dat erg spannend is voor diegene.. Ik ben vorig jaar geslaagd en doe volgend jaar weer examen. Deze topic heeft niet te maken met gamen maar ik wil alle examenleerlingen even veel succes wensen!

10 reacties

  1. User  avatar
    764 XP

    Ik heb gister mijn laatste mbo niveau 4 examen gedaan. Hopen dat ik geslaagd ben!:) Iedereen succes die nog examen moet maken en hopen op een goed resultaat.

    0
  2. User  avatar
    833 XP

    dankje

    0
  3. User  avatar
    386 XP

    Ook iedereen die examen doet succes gewenst namens mij 😉
    Ik zit nu in mijn eindstage, hierna ben ik klaar met MBO 4 🙂

    0
  4. GoldenBird's avatar

    Succes iedereen. En waarom staat dit bij Ps4? :p

    0
  5. User  avatar
    1469 XP

    bedankt! Jullie ook veel succes! Hopelijk ga ik het halen 🙂

    [quote]Succes iedereen. En waarom staat dit bij Ps4? :p[/quote]

    idd.. hahaha

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Succes iedereen. En waarom staat dit bij Ps4? :p[/quote]

    Als je slaagt ben je klaar voor de next gen? 😉

    Succes iedereen

    0
  7. User  avatar
    543 XP

    Het is voor mij al een paar jaar geleden, maar voor degenen die examen doen: Veel succes!

    0
  8. User  avatar
    829 XP

    Voor mij zijn de VWO examens inmiddels 18 jaar geleden. :0
    Succes iedereen!

    0
  9. User  avatar
    357 XP

    Inderdaad succes!

    0
  10. User  avatar
    559 XP

    Ik heb nog nooit examens hoeven maken. Ik zou het wel een keertje willen meemaken. Iedereen sowieso heel veel succes. Pff, maandag weer voor de klas…

    0