Topic: Wie wil deel uitmaken van een team in Driveclub !

10 mei 2014om 08:26

Hey ik dacht aan Driveclub en wilde wel eens weten met hoeveel we van psx

zouden geraken tegen 8 Ockt .

We hebben min 2 teams van 6 players nodig

Wie wil er meedoen ?

Vul je nicknaam in en als we starten kunnen we ons verdelen in teams van 6

Nicknm : tyger1 : (Vlaming) ik plaats dit erbij omdat we zouden de Ned en Vlamingen als ze willen te samen plaatsen.

Ik heb dit topic aangemaakt maar als we dan van start gaan zou ik graag hebben dat iemand zich geroepen voelt om alle info en start tijden enz voor zich te nemen ,

Want iets organiseren gaat niet zo goed voor de wind .

En kunnen we al beginnen met nicknamen voor Project Car te verzamelen 🙂

9 reacties

  1. User  avatar
    252 XP

    ik wil het wel proberen, nickname: Erik026 : (NL)

    0
  2. User  avatar
    14 XP

    Ik probeer ook wel eens, nickname: B-masSTerKill (NL)

    0
  3. User  avatar
    1042 XP

    Ik wil ook wel meedoen , ik koop alleen niet de fullgame..

    Nickname: skysurprise (NL)

    0
  4. User  avatar
    147 XP

    Ik wil ook graag meedoen: Mollie01

    Misschien kan je een groepteksttgesprek maken met iedereen op de ps4?

    0
  5. GoldenBird's avatar

    [quote]Ik wil ook graag meedoen: Mollie01

    Misschien kan je een groepteksttgesprek maken met iedereen op de ps4?[/quote]
    Ja, dat lijkt me ook wel handig, Ik wil ook wel graag meedoen, mijn PSN is GoldenBirdNL.

    0
  6. User  avatar
    543 XP

    Ik wil ook wel meedoen: Yeroon.

    0
  7. User  avatar
    19 XP

    Ik wil ook wel mee doen twijfel nog of ik download of de disk versie haal iemand tip mij. Id. ceessie

    0
  8. User  avatar
    2 XP

    Zou zelf graag ook meedoen (NL, Limburg)

    0
  9. User  avatar
    92 XP

    Is de club al gemaakt?

    0