Topic: [Lobby] Watch Dogs Multiplayer Lobby

11 mei 2014om 10:53

Beste leden van PSX,

Zoals jullie weten duurt het niet lang meer voordat Watch Dogs in de schappen ligt. Natuurlijk is het leuk om samen met andere te spelen nadat je de single player missions hebt afgerond. Dus hierbij een lobby waar je je kunt aanmelden en samen met andere leden Watch Dogs te spelen.

[b][Aanmelding][/b] Om je aan te melden in de lobby stuur je een reactie met daarin je PSN. Je wordt daarna z.s.m toegevoegt aan de lijst én de PS4 Chat. Vermeld ook of je Watch Dogs bij de lancering gaat aanschaffen of later.

[b][Eisen/informatie][/b] -> Je gaat Watch Dogs op de PS4 kopen en bezit een PS+ abonnement
-> Headset is niet verplicht
-> Je bent actief

[b][Game Modus][/b] Zoals jullie weten zijn er veel multiplayer modes in Watch Dogs. We zullen waarschijnlijk voornamelijk Free Roam spelen met meerdere mensen tegelijk. Maar als je iemand zoekt voor een andere game-mode kan het allemaal in deze lobby!

[b][Lobby][/b] [b]- PSX NAAM [Aanschaf-datum][/b] – GoldenBird [Eerste week van release] – SILENCER_CHRIZ [Dag van Release] – Equinox_BE [Eerste maand van Release] – MollieO1 [Ergens na de release] – Timon [Eerste week van release] – Michie [Dag van Release] – Seth165 [Dag van Release] – Mausie [Dag van Release] – Dju-Dju [Dag van Release] – Suugie (Suugie) [Dag van Release] – Megafire777 (Megafire777) [Dag van Release] – SkySurprise (SkySurprise) [Eerste week van Release] – Therockbrothers [Eerste maand van Release] – RobertvdMeijden [Dag van Release] – Sir. Nigell [Eerste week van Release] – B-masterkill [Dag van Release] – DarkElement [Dag van Release] [img]http://www.vamers.com/wp-content/uploads/2014/01/Vamers-FYI-Gaming-Has-Ubisofts-Watch-Dogs-been-Delayed-Again-Inline-Banner.jpg[/img]

29 reacties

  1. Connection's avatar

    Ik wil wel meedoen, maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik Watch dogs ga halen dus ik wacht even met het inschrijven.

    0
  2. User  avatar
    316 XP

    SILENCER_CHRIZ xChrisCookz Dag van Release.
    Graag 4vs4 samen spelen

    0
  3. User  avatar
    147 XP

    Graag meedoen! Psn: Mollie01. Na de release ergens ga ik watchdogs halen!

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    Timon – TIMONSL – Week van release. Heb echt zin in deze game!

    0
  5. User  avatar
    324 XP

    Michie – MichelGroot – Releasedag

    0
  6. User  avatar
    121 XP

    Ik die ook mee PSN setheke ik heb hem op de dag dat hij uitkomt

    0
  7. User  avatar
    351 XP

    Aah wil ok wel mee doen,

    Mausie – M4uSzi – Als goed is vanaf dag 1,

    0
  8. User  avatar
    833 XP

    Dju-Dju Op de dag van de release

    0
  9. GoldenBird's avatar

    Iedereen is added en ik voeg jullie z.s.m toe aan de groepschat.

    0
  10. User  avatar
    386 XP

    Suugie – suugie – dag van release
    Heb tritton AX720 maar ik moet game geluid daarbij heel zacht zetten als ik chat wil verstaan dus kan zijn dat ik niet altijd headset aan heb.

    0
  11. User  avatar
    833 XP

    [quote]Suugie – suugie – dag van release
    Heb tritton AX720 maar ik moet game geluid daarbij heel zacht zetten als ik chat wil verstaan dus kan zijn dat ik niet altijd headset aan heb.[/quote]

    Klopt dat heb ik ook soms

    0
  12. User  avatar
    1053 XP

    Megafire777 meld zich
    Heb hem op release
    heb de gold headset dus zit wel goed

    0
  13. User  avatar
    1042 XP

    Thomas – SkySurprise – Een week na de release.

    let’s hack!

    0
  14. User  avatar
    454 XP

    Therockbrothers – I_Know1963 – Ergens rond juni

    0
  15. User  avatar
    26 XP

    xRoBerrT_xi vigiliant edition op dag van release

    0
  16. User  avatar
    858 XP

    Nigell – Nigellacv (in de week van release)

    0
  17. User  avatar
    14 XP

    B-masSTerKill – Special Edition + Extra DLC’s (Op de dag van de release). Watch_Dogs is een van de spellen wat ik nolife ga spelen, dus ik zal vaak actief zijn.

    0
  18. User  avatar
    213 XP

    ergens in Juni ga ik hem halen 😉

    0
  19. User  avatar
    1140 XP

    Voeg mij ook maar toe, ik verwacht hem op of vlak na release aan te schaffen. PSN id staat wel links van dit vakje.

    0
  20. GoldenBird's avatar

    De lijst is ge-update. Het begint aardig vol te worden, gezellig :-).

    0
  21. User  avatar
    351 XP

    [quote]De lijst is ge-update. Het begint aardig vol te worden, gezellig :-).[/quote]

    Yeah, zit der nog een limiet op hoeveel mensen der in kunnen?

    0
  22. GoldenBird's avatar

    [quote]Yeah, zit der nog een limiet op hoeveel mensen der in kunnen?[/quote]

    Heb ik nog niet over nagedacht, ik denk aan zo een 50 mensen maximaal.

    0
  23. User  avatar
    3330 XP

    Ezio Auditore Da Firenze (PSN: Nico157) – Dag van release.

    Ik zal overigens wel eerst de single player voornamelijk spelen, maar mocht ik mee kunnen doen zou ik dat erg leuk vinden 🙂
    Heb ook headset dus we gaan er gewoon tegenaan met zijn allen in die lobby

    0
  24. User  avatar
    386 XP

    Ik weet niet of dit al bekend is of niet maar weet iemand met hoeveel man je in 1 wereld kan?
    of hoeveel vs hoeveel competetive?

    0
  25. User  avatar
    34 XP

    Gamecrew14 – dag na release

    0
  26. User  avatar
    352 XP

    Coelers – Dag van release 🙂

    0
  27. User  avatar
    1469 XP

    lilrobbie22 op release dag!

    0
  28. User  avatar
    1793 XP

    Dag Voor de release, of zelfs dagen 😀

    – astro A40 headset check
    – gsm uit schakelen , wordt gecheckt
    – antivirus voor mijn ps4 Check
    -insane madness double check!

    0
  29. GoldenBird's avatar

    Iedereen tot deze reactie is toegevoegd op PSN (groepshat).

    0