Topic: Grappige link 1ste 2de en 3de prijs

15 mei 2014om 02:32

bijtoeval vond ik deze link
heb geen idee wie dit heeft geplaatst oordeel zelf

[url]http://omgili.com/thread/jHIAmI4hxg_qsSBLkdLWqSMhn1n1mqkiOgMXcsnqFeg6Sw_vZfzFxo4sQl7ij7AP3aENB4CPi.GA3l1GEN8dIA–/[/url]

12 reacties

  1. User  avatar
    543 XP

    Iemand al geklikt?
    Ik durf niet 🙂

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Iemand al geklikt?
    Ik durf niet :)[/quote]

    Ja, en zonde van me tijd, slaat nergens op xD

    0
  3. User  avatar
    76 XP

    Wat houdt dit in dan ?

    0
  4. User  avatar
    1140 XP

    Irritant dat die pagina automatisch zo scheef wordt vertaald.

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14253-PS3-met-watergekoeld-systeem[/url]

    Dat is de oorspronkelijke link

    0
  5. Mechromancer's avatar

    Lmao 😛

    0
  6. User  avatar
    632 XP

    [quote]Irritant dat die pagina automatisch zo scheef wordt vertaald.

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14253-PS3-met-watergekoeld-systeem[/url]

    Dat is de oorspronkelijke link[/quote]

    o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd

    0
  7. User  avatar
    632 XP

    [quote]Wat houdt dit in dan ?[/quote]

    Dat er iemand een watergekoelde ps3 in elkaar gefrutseld heeft, en die ik hier op sense heb gezet >
    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showth…ekoeld-systeem[/url]
    en omdat sommige personen zich hier aan stoorden, zo als je aan de reacties kan lezen,
    en een of andere site daar de vermaakt in ziet hebben ze daar drie prijzen voor gegeven >( boven bij mijn 1ste tekst op de link klikken)
    dat schijnen enkele personen zich totaal boven hun pet te gaan, en daar ook commentaar op geven
    een beetje onzinnig zich hier druk om te maken(ieder zijn eigen vermaak).

    0
  8. User  avatar
    1140 XP

    [quote]o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd[/quote]

    Oh bij mij werd de pagina vertaald in het Zuid-Afrikaan of Zweeds of zo, zal wel aan mijn browser liggen want ik zie het nu ook niet meer. Goed, slotje?

    0
  9. User  avatar
    544 XP

    Echt lachen man dit….

    0
  10. User  avatar
    1947 XP

    [quote]o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd[/quote]

    Ik wil jou wel een tip geven! het is aan ieder voor zich wat hij als nuttige tijdsbesteding beschouwd. En ik zou ook niet dit soort topics starten, aangezien je alleen maar olie op het vuur gooi.

    Ik zeg start opnieuw, plaats topics in het juiste forum gedeelte en have fun op PSX-Sense.

    0
  11. User  avatar
    9970 XP

    Yesssss ik sta op de derde plaats in die link! wanneer krijg ik mijn prijs?

    0
  12. User  avatar
    632 XP

    [quote]Echt lachen man dit….[/quote]
    inderdaad wel grappig te noemen, kan er zelf ook om lachen.

    [quote]Ik wil jou wel een tip geven! het is aan ieder voor zich wat hij als nuttige tijdsbesteding beschouwd. En ik zou ook niet dit soort topics starten, aangezien je alleen maar olie op het vuur gooi.

    Ik zeg start opnieuw, plaats topics in het juiste forum gedeelte en have fun op PSX-Sense.[/quote]

    Bedankt voor je tip :),Hangt er maar van af, hoe je dit bekijkt zijn meestal figuren die toch al op iedereen een opmerking hebben wil daar wel aan toevoegen, dat het onbegrijpelijk is dat mensen zich hier aan storen, En (tussen aanhaaltekens) zijn wel meer topics waar men zich aan kan storen.
    Dat mensen hier al negatieve op reageren, is al grappig tenoemen, ieder heeft het recht zijn mening te uiten, waar ik zelf al voorstander van ben,
    jij nam nog te moeite omdat toe-te-lichten,

    [quote]Yesssss ik sta op de derde plaats in die link! wanneer krijg ik mijn prijs?[/quote]

    Je prijs nog niet ontvangen?

    0