Forum

Topic: PS4 500GB HDD terug plaatsen in de PS4

Anoniem's avatar

Op de 500Gb Hdd staan gegevens v/d Ps3, en heb die weer in de PS4 geplaatst, en heb met de USB Stick willen updaten, dat mislukte.
wie kan me verder helpen om de 500Gb Hdd in de PS4 weer te laten draaien

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 418 XP
    jeep82's avatar

    Complete firm ware 750 mb ongeveer .op usb zetten in map PS4 dan in map UPDATE. Usb in de ps4 dan aanzette en de aan knop 8 sec vast houden. Kom je in een menu dan de laaste optie gloof ik. Hoop dat dit lukt

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Jup, de grootste firmwarebestand downloaden, dan gaat ie weer alles opnieuw instellen enzo

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Deze moet je hebben voor een nieuwe installatie, als je al op 1.70 zit moet je niet de update pakken maar de initialisatie firmware:

    us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps

    Je kan hem gewoon van de us site pakken is universeel 🙂 en je kan de taal nadien aanpassen

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Deze moet je hebben voor een nieuwe installatie, als je al op 1.70 zit moet je niet de update pakken maar de initialisatie firmware:

    us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps

    Je kan hem gewoon van de us site pakken is universeel 🙂 en je kan de taal nadien aanpassen

    na enkele uren bezig zijn geweest en verschillend updates heb geprobeerd (trouwens de deu01.ps4 update werkte niet dus die vertrouwde ik niet)
    heb uiteindelijk de juiste gevonden
    nog alle bedankt voor jullie advies

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Die ik je gaf met die link die werkt gewoon prima als firmware installatie in de safe boot, heb ‘m zelf namelijk ook gebruikt bij vervangen van m’n HDD. Maar mooi dat het opgelost is, kan je weer verder! 🙂

  6. 418 XP
    jeep82's avatar

    na enkele uren bezig zijn geweest en verschillend updates heb geprobeerd (trouwens de deu01.ps4 update werkte niet dus die vertrouwde ik niet)
    heb uiteindelijk de juiste gevonden
    nog alle bedankt voor jullie advies

    geen probleem . have game fun

  7. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    na enkele uren bezig zijn geweest en verschillend updates heb geprobeerd (trouwens de deu01.ps4 update werkte niet dus die vertrouwde ik niet)
    heb uiteindelijk de juiste gevonden
    nog alle bedankt voor jullie advies

    Oké vreemd, die kwam gewoon via de NL PlayStation site. Niet dat ik je een klote link heb gegeven ofzo, zou ik niet op me geweten willen hebben dat ik een PS4 verziek. 🙁

    http://nl.playstation.com/psn/news/articles/detail/item700406/

    Die tweede hier is die van mijn link…

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Oké vreemd, die kwam gewoon via de NL PlayStation site. Niet dat ik je een klote link heb gegeven ofzo, zou ik niet op me geweten willen hebben dat ik een PS4 verziek. 🙁

    http://nl.playstation.com/psn/news/articles/detail/item700406/

    Die tweede hier is die van mijn link…

    playstation site is altijd veilig,maar werkte niet ben op een andere site van playstation geweest waar een andere link op stond en die werkte wel.
    kreeg ook de melding op ps4 dat die update niet werkte op deze ps4, was een SU of CU- code
    zal het later eens op zoeken, en de link hier plaatsen waar ik die update heb gedownload

    toch bedankt:)