Topic: PS4 joystick thump grips

17 mei 2014om 19:50

Vandaag even lekker een dagje Battlefield gedaan, en de stukjes rubber van de sticks schoten om mijn oren (echt een 3D effect ;))

Ik wist dat dit een keer ging gebeuren,nu zijn er van die opzet stukjes te verkrijgen.
Bij bol.com hebben ze die dingen.

Wie heeft dit al, en werkt het een beetje ?
Blijft het goed zitten of is dit weer iets om “even” te verkopen en je heb er totaal niks aan. (dat ze eraf vallen/glijden)

21 reacties

  1. User  avatar
    84 XP

    [quote]Vandaag even lekker een dagje Battlefield gedaan, en de stukjes rubber van de sticks schoten om mijn oren (echt een 3D effect ;))

    Ik wist dat dit een keer ging gebeuren,nu zijn er van die opzet stukjes te verkrijgen.
    Bij bol.com hebben ze die dingen.

    Wie heeft dit al, en werkt het een beetje ?
    Blijft het goed zitten of is dit weer iets om “even” te verkopen en je heb er totaal niks aan. (dat ze eraf vallen/glijden)[/quote]

    Ik heb kontrolfreek thumbsticks gekocht, echt heerlijk en slijten niet snel

    0
  2. User  avatar
    924 XP

    Op bol staan 3 verschillende merken iniedergeval. Weet niet of dat beetje een kwaliteitje is ?
    Slechter die van Sony kunnen ze niet zijn. 😛

    0
  3. User  avatar
    632 XP

    [quote]Op bol staan 3 verschillende merken iniedergeval. Weet niet of dat beetje een kwaliteitje is ?
    Slechter die van Sony kunnen ze niet zijn. :P[/quote]

    je kan ook met sony service bellen, dan sturen ze je een email met gegevens
    kan je de controller omruilen. 0495 574 817

    0
  4. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ik heb kontrolfreek thumbsticks gekocht, echt heerlijk en slijten niet snel[/quote]

    Ik wil ook graag kontrolfreeks aanschaffen. Kan je zo ook gebruiken bij FIFA of NBA?

    0
  5. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ik wil ook graag kontrolfreeks aanschaffen. Kan je zo ook gebruiken bij FIFA of NBA?[/quote]

    Ja natuurlijk.
    Ik ga ze zelf in de herfst halen, als er meer shooters zijn

    0
  6. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ja natuurlijk.
    Ik ga ze zelf in de herfst halen, als er meer shooters zijn[/quote]

    En welke ga je aanschaffen dan? Ik dacht zelf aan de Vortex.

    0
  7. User  avatar
    833 XP

    [quote]En welke ga je aanschaffen dan? Ik dacht zelf aan de Vortex.[/quote]

    De KontrolFreek – Ultra en de FPS Freek CQC Signature
    Op de officiële site
    Je komt nu op ongv 30 dollar uit dus omgerekend 22 euro uit dacht ik. Zoek ook ergens een couponcode als je gaat bestellen.

    0
  8. User  avatar
    357 XP

    [quote]De KontrolFreek – Ultra en de FPS Freek CQC Signature
    Ik vind het zonde om een te halen wegens de hoge verzending.
    Je komt nu op ongv 22 euro uit dacht ik. Zoek ook ergens een couponcode als je gaat bestellen.[/quote]

    Ja klopt bij Gamefreeks dacht ik zijn ze rond de 22 euro. Weet je nog een andere site dan?

    0
  9. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ja klopt bij Gamefreeks dacht ik zijn ze rond de 22 euro. Weet je nog een andere site dan?[/quote]

    Je moet ze via de officiële site bestellen bedoel ik.
    Dan kan je er 2 kopen voor 22 euro in plaats van 1 in de nederlandse shops
    Op de officiële site kom je voor 2 stuks op 30 dollar uit dus ongeveer 22 euro.
    Dus ben je redelijk goedkoop uit.

    0
  10. User  avatar
    357 XP

    [quote]Je moet ze via de officiële site bestellen bedoel ik.
    Dan kan je er 2 kopen voor 22 euro in plaats van 1 in de nederlandse shops
    Op de officiële site kom je voor 2 stuks op 30 dollar uit dus ongeveer 22 euro.
    Dus ben je redelijk goedkoop uit.[/quote]

    Thanks voor de tip. De levering zou dan wel wat later zijn maar dat maakt niet uit.

    0
  11. User  avatar
    833 XP

    Ja dat klopt maar maakt idd niet zo veel uit.
    Zoek wel een couponcode op internet dan ben je nog goedkoper uit.

    0
  12. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ja dat klopt maar maakt idd niet zo veel uit.
    Zoek wel een couponcode op internet dan ben je nog goedkoper uit.[/quote]

    En zitten er dan geen invoerrechten bij? Want ik sta nu op het punt om er 1 te bestellen.

    0
  13. User  avatar
    833 XP

    Nee het heeft niet zo’n hoge waarde

    0
  14. User  avatar
    357 XP

    [quote]Nee het heeft niet zo’n hoge waarde[/quote]

    Net besteld 2 voor 23euro ongeveer, dat is niet duur als je de Kontrolfreeks in Nederland had gehaald.

    0
  15. User  avatar
    924 XP

    [quote]je kan ook met sony service bellen, dan sturen ze je een email met gegevens
    kan je de controller omruilen. 0495 574 817[/quote]

    I know, maar waarschijnlijk is het net zo slecht.

    Koop wel 2 van die losse kapjes, vindt het prima.
    Iedergeval thanks voor je hulp en het nummer. 🙂

    0
  16. User  avatar
    357 XP

    [quote]I know, maar waarschijnlijk is het net zo slecht.

    Koop wel 2 van die losse kapjes, vindt het prima.
    Iedergeval thanks voor je hulp en het nummer. :)[/quote]

    Ik zou dan wel Kontrolfreeks halen, zijn de beste die er zijn.

    0
  17. User  avatar
    2610 XP

    Heb ze zelf ook maar gebruik ze nooit…

    0
  18. User  avatar
    352 XP

    Werken die Kontrolfreeks ook met andere games, of werkt het alleen maar met FPS, zo wordt het gebracht namelijk, en anders koop ik ze wel, iemand ervaring mee?

    0
  19. User  avatar
    351 XP

    [quote]Werken die Kontrolfreeks ook met andere games, of werkt het alleen maar met FPS, zo wordt het gebracht namelijk, en anders koop ik ze wel, iemand ervaring mee?[/quote]

    Tjaa, met FPS kun je beter aimen, zie der bijv bij FIFA niet zoveel nut van in. Maat bij race zou je mischien net wat fijner kunnen sturen.

    0
  20. User  avatar
    924 XP

    hebben ze ergens niet wat een beetje op de orginele lijkt.

    Die van het merk ORB zijn verschrikkelijk lelijk zeg.

    0
  21. User  avatar
    352 XP

    [quote]Tjaa, met FPS kun je beter aimen, zie der bijv bij FIFA niet zoveel nut van in. Maat bij race zou je mischien net wat fijner kunnen sturen.[/quote]

    Ja ok, maar ik zal er ook geen last van hebben zeg maar? Ga zo’n setje Vortex halen, gelijk handig voor Watch Dogs, en als het bevalt nog 1, meer voor het behoud van mn controllers en omdat het vet eruit ziet eigenlijk hehe

    0