Topic: [TK]Mithrandir’s Zomer-uitverkoop!

22 mei 2014om 11:02
[img]http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/45/3c/33/453c33facab445bbbe4c9d3d4038e1cd.jpg[/img]

Het is er weer tijd voor, de grote zomeropruiming!

In de aanbieding:

PS3:
007: Quantum of Solace (5 Euro)
Armored Core for Answer (5 Euro)
Call of Duty: Black Ops II (10 Euro)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (5 Euro)
DiRT 3 Complete Edition (10 Euro)
Dishonored (incl gameguide) (15 Euro)
Dragon Age Origins (10 Euro)
Enemy Territory Quake Wars (5 Euro)
Fifa Soccer 09 (2,50 Euro)
FUEL (5 Euro)
GRiD (7,50 Euro)
Puppeteer (12,50 Euro)
Saints Row the Third (12,50 Euro)
Skyrim (The Elder Scrolls V) (12,50 Euro)
Soul Calibur IV (7,50 Euro)
The Bureau: XCOM Declassified (12,50 Euro)
Tom Clancy’s H.A.W.X. (5 Euro)
Top Spin 4 (7,50 Euro)
Turning Point: Fall of Liberty (5 Euro)
Watchmen: The End Is Neigh (parts 1 and 2) (5 Euro)

Move/PS Eye:
EyeCreate
EyePet (& Friends)
Carnival Island
Start the Party! Save the World
Samen 20 Euro

Verzenden is uiteraard kosten koper.

Bieden maar (maar wel serieus graag)!

21 reacties

  1. User  avatar
    1140 XP

    Ik wil binnenkort Knack wel van je overnemen!

    0
  2. User  avatar
    1508 XP

    [quote]Ik wil binnenkort Knack wel van je overnemen![/quote] Prima. Enig idee hoe ‘binnenkort’ dat is? Aangezien het een promo-exemplaar is, zijn de verzendkosten lager. Die kan wel in een enveloppe met 2 postzegels 🙂

    0
  3. User  avatar
    5 XP

    Ik wil Knack nu wel :P. Voor 15 euro…

    0
  4. User  avatar
    1508 XP

    Voor Knack is 20 Euro echt wel het minimum. Maar, je hebt geluk, ik heb TWEE exemplaren.

    0
  5. User  avatar
    393 XP

    Is Socom nog speelbaar? De servers daarvan zijn down, is er een singleplayer modus of een modus met bots?

    0
  6. User  avatar
    1508 XP

    Ik ben bang dat je gelijk hebt! Iemand nog een mooie onderzetter van 2,50?? 🙂

    0
  7. User  avatar
    833 XP

    [quote]Ik ben bang dat je gelijk hebt! Iemand nog een mooie onderzetter van 2,50?? :-)[/quote]

    ga je denk ik niet verkopen

    0
  8. User  avatar
    1508 XP

    [quote]ga je denk ik niet verkopen[/quote]
    Dat snap ik ook… Bij dezen weggehaald!

    0
  9. User  avatar
    3028 XP

    Puur een vraag uit interesse, maar voor hoeveel heb je die promo´s gekocht? Die zijn namelijk niet bedoeld om te verkopen. Deze krijgen wij namelijk vaak voor reviews en het is niet toegestaan om deze te verkopen. Snap dat het eigendom is, maar ik vind dat je teveel vraagt voor de promo´s.

    0
  10. User  avatar
    1508 XP

    Faunus: ik vraag minder dan de 2e hands prijs van retail-versies, maar als dat tegen de policy is, haal ik die wel helemaal weg.

    0
  11. User  avatar
    833 XP

    klopt ik vind het wat aan de hoge kant voor alleen een bluray schijf

    0
  12. User  avatar
    3028 XP

    [quote]Faunus: ik vraag minder dan de 2e hands prijs van retail-versies, maar als dat tegen de policy is, haal ik die wel helemaal weg.[/quote]

    Kijk, je moet het helemaal zelf weten en ik weet niet hoe je aan de promo´s komt. Ik heb veel promo´s, maar verkoop ze niet omdat uitgevers er op tegen zijn en het is niet netjes.

    0
  13. User  avatar
    1508 XP

    Promo’s krijg je tegenwoordig op heel veel manieren: bij een abonnement op een gamesmagazine (OPM , PU), via Marktplaats, of als bij een prijsvraag.

    En uitgevers willen sowieso niet dat je games verkoopt, ook retail-exemplaren niet. Dan kan dus deze hele markt wel opgedoekt worden. Wel eens een retail-schijfje bekeken? Staat altijd ‘not for rent or resale’ op.

    Maar om hier een hele polemiek over te vermijden heb ik ze weg gehaald.

    0
  14. User  avatar
    121 XP

    Ik wil wel cod mw2 voor 2.50

    0
  15. User  avatar
    1508 XP

    Sorry seth, maar voor 2,50 laat ik hem in de kast staan.

    Toevoeging: NBA 2k14 voor PS4! (let wel, dus niet de gelekte PS Plus versie, die is PS3). Voor 27,50.

    0
  16. User  avatar
    121 XP

    [quote]Sorry seth, maar voor 2,50 laat ik hem in de kast staan.

    Toevoeging: NBA 2k14 voor PS4! (let wel, dus niet de gelekte PS Plus versie, die is PS3). Voor 27,50.[/quote]

    Oké jammer

    0
  17. User  avatar
    53 XP

    Graag zou ik Skyrim voor €7,50 willen overkopen

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    0
  18. User  avatar
    1508 XP

    [quote]Graag zou ik Skyrim voor €7,50 willen overkopen

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,[/quote]
    @W3WillReturn, sorry dat ik niet eerder reageerde, had helemaal je reactie gemist. 10 Euro, en het spel is van jou.
    Stuur anders even een DM!

    0
  19. User  avatar
    496 XP

    Dishonored heb je te duur in je winkeltje liggen. Nu aanbieding voor psplus leden 13,49 voor de complete essentials versie met ook extra’s erbij. Is het trouwens de moeite om dit spel te kopen?

    0
  20. User  avatar
    1508 XP

    Deze ook maar weer even nieuw leven inblazen. Iemand nog interesse?
    Dreamingman: dit aanbod is inclusief de officiele GameGuide, en die is bij Dishonored geen verspilde moeite, als je alles er uit wil halen! Dishonored is eigenlijk (mijn opinie) wat Thief had moeten zijn, een First Person Stealth adventure game. Zeker de moeite waard.

    0
  21. User  avatar
    1508 XP

    Skyrim is nu gereserveerd, Puppeteer is verkocht.

    0