Forum

Topic: [TK][TR]PS4 Infamous Second Son, voor Trials Fusion of ..

Anoniem's avatar

Hallo peeps,

zojuist heb ik mijn Infamous Second Son Platinum behaald. Het spel mag dus weg. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het spel dan zijn 3e leven ingaat, ik heb hem al overgekocht van Vork. Ik zou heel graag willen ruilen voor Trials Fusion, en anders lijkt 20 euro mij een redelijke prijs. Eerste voorkeur gaat naar ruilen.

Verder heb ik nog Asassins Creed 4 de Skull edition liggen. Daar kan op geboden worden, als ik de prijs zelf hoog genoeg vind gaat hij weg, anders wacht ik nog even, ik hoef er niet per sé vanaf.

Verzendkosten zijn voor de koper!

Crap mijn wijziging van titel komt niet in beeld, apart. Zou 1 van de mods misschien de titel even willen aanpassen zodat duidelijk is welke games ik aanbied?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 495 XP
    patrick3's avatar

    Infamous 20eu incl verz.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Hmm, ik wil sowieso nog even wachten of er iemand met een ruil komt, maar ik houd je bod in gedachten!

  3. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Crap mijn wijziging van titel komt niet in beeld, apart. Zou 1 van de mods misschien de titel even willen aanpassen zodat duidelijk is welke games ik aanbied?

    Done.

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    €20,- excl. verzendkosten.

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    Aangezien Patrick dezelfde prijs bied en eerder was, zal ik dan voor hem gaan. Ik wacht het weekend nog even af of er nog iemand reageert om te ruilen en daarna hoort de hoogste bieder van mij! @Hotaru, danku!

  6. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarom verkoop je hem niet en koop je zelf trials?

  7. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Aangezien Patrick dezelfde prijs bied en eerder was, zal ik dan voor hem gaan. Ik wacht het weekend nog even af of er nog iemand reageert om te ruilen en daarna hoort de hoogste bieder van mij! @Hotaru, danku!

    Hij bied €20,- incl. Ik excl.
    Scheelt toch weer €2,50. Maar de keuze is natuurlijk aan jou 🙂

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    O sorry, ik las verkeersd inderdaad ja :p

  9. 495 XP
    patrick3's avatar

    O sorry, ik las verkeersd inderdaad ja :p

    De 2.50 verzendkosten wil ik ook wel betalen hoor daar ga ik niet moeilijk om lopen doen! 😉

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Waarom verkoop je hem niet en koop je zelf trials?

    de PSN versie is 20 euro
    de disc versie is 40 euro, alleen zit hier een season pass bij