Topic: RuneScape 2007 F2P

24 mei 2014om 11:35
[img]http://i.gyazo.com/098e4972e9e28a2f4d3aa484b2306f8f.png[/img]

RuneScape, wie heeft dat nou niet gespeeld… Nu komt er binnenkort een F2P trial voor Old School RuneScape (2007) en als dat goed uitpakt zelfs permanente F2P werelden!

Ik denk dat ik hier wel even zoet mee ga zijn, wie nog meer?

[url=”http://www.reddit.com/r/2007scape/comments/26ap2m/f2p_reddit_event_may_27th/”]http://www.reddit.com/r/2007scape/comments/26ap2m/f2p_reddit_event_may_27th/[/url] [url=”http://services.runescape.com/m=forum/forums.ws?198,199,95,65377002″]http://services.runescape.com/m=forum/forums.ws?198,199,95,65377002[/url]

10 reacties

  1. User  avatar
    576 XP

    Jammer dat het een trial is.
    Het is maar 2 weken en dan is de f2p weg.
    Ik ga pas beginnen aan old school runscape als het f2p blijft.

    0
  2. User  avatar
    973 XP

    [quote]Jammer dat het een trial is.
    Het is maar 2 weken en dan is de f2p weg.
    Ik ga pas beginnen aan old school runscape als het f2p blijft.[/quote]

    Ze gaan wel proberen om permanente F2P werelden te maken, maar dit lukt alleen als de trial een groot succes wordt.

    0
  3. User  avatar
    386 XP

    ja of je word gewoon member…
    Ik heb ook een halfjaar oldschool gespeeld vorig jaar, was het geld wel waard want zo duur is het niet

    0
  4. User  avatar
    422 XP

    old school was leuk voor de eerste 3 maanden daarna niet meer.

    0
  5. User  avatar
    973 XP

    Ik wacht wel lekker op F2P, ik ben in 2007 ook nooit member geweest dus om nou member te worden in old school vind ik ook niet helemaal nodig.

    0
  6. User  avatar
    234 XP

    *Runescape, wie heeft dat nou niet gespeeld….*

    Ik niet.

    0
  7. User  avatar
    351 XP

    [quote]*Runescape, wie heeft dat nou niet gespeeld….*

    Ik niet.[/quote]

    En ik niet.

    0
  8. User  avatar
    357 XP

    [quote]En ik niet.[/quote]

    En ik ook niet haha.

    0
  9. User  avatar
    9970 XP

    [quote]En ik ook niet haha.[/quote]

    Ik ook niet!

    0
  10. User  avatar
    973 XP

    Dat valt me toch tegen, hahahaha.

    0