Topic: Worms Battlegrounds

27 mei 2014om 20:36

ik heb em vandaag binnen gekregen voor 33 euro vond ik het wel waard om hem te halen.
meer mensen die dit gaan spelen hierop?

4 reacties

  1. User  avatar
    955 XP

    Ik heb m al n aantal dagen.. kan jij wel de trophy list bekijken?

    Ik namelijk niet en had daarover contact al met Team 17 gehad maar die vroegen meteen waar ik de game al vandaan had omdat deze officieel niet verkocht mag worden 0.o

    0
  2. User  avatar
    90 XP

    Die ga ik zeker halen, geweldige games altijd. Vooral tegen vrienden hier grote hilariteit. 😀

    0
  3. User  avatar
    252 XP

    [quote]Ik heb m al n aantal dagen.. kan jij wel de trophy list bekijken?

    Ik namelijk niet en had daarover contact al met Team 17 gehad maar die vroegen meteen waar ik de game al vandaan had omdat deze officieel niet verkocht mag worden 0.o[/quote]

    moet ik ff kijken, had wel een trophy gehaald dus dat werkt in ieder geval wel

    0
  4. User  avatar
    955 XP

    Ja ik ook maar kan ze niet bekijken

    0