ik heb em vandaag binnen gekregen voor 33 euro vond ik het wel waard om hem te halen.
meer mensen die dit gaan spelen hierop?
Topic: Worms Battlegrounds
27 mei 2014om 20:36
ik heb em vandaag binnen gekregen voor 33 euro vond ik het wel waard om hem te halen.
meer mensen die dit gaan spelen hierop?
Ik heb m al n aantal dagen.. kan jij wel de trophy list bekijken?
Ik namelijk niet en had daarover contact al met Team 17 gehad maar die vroegen meteen waar ik de game al vandaan had omdat deze officieel niet verkocht mag worden 0.o
Die ga ik zeker halen, geweldige games altijd. Vooral tegen vrienden hier grote hilariteit. 😀
[quote]Ik heb m al n aantal dagen.. kan jij wel de trophy list bekijken?
Ik namelijk niet en had daarover contact al met Team 17 gehad maar die vroegen meteen waar ik de game al vandaan had omdat deze officieel niet verkocht mag worden 0.o[/quote]
moet ik ff kijken, had wel een trophy gehaald dus dat werkt in ieder geval wel
Ja ik ook maar kan ze niet bekijken