Topic: Doom

28 mei 2014om 13:27

wie speelt beta doom ? wie weet hoelang hij duurt enz …

7 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    De Doom Beta is er nog niet

    0
  2. User  avatar
    57 XP

    [quote]De Doom Beta is er nog niet[/quote] weet gij wanneer ?

    0
  3. User  avatar
    1783 XP

    [quote]weet gij wanneer ?[/quote]

    Nope! Zolang Betheda er niks over zegt, is het onbekend

    0
  4. User  avatar
    57 XP

    [quote]Nope! Zolang Betheda er niks over zegt, is het onbekend[/quote] Merci , wel kut ! Heb wolfenstein grotendeels daar voor gekocht !

    0
  5. User  avatar
    761 XP

    Van zodra hij uit is wordt het op hun site weer gegeven. Mijn vermoeden zal rond juli/augustus zijn, wanneer de demo zal verschijnen.
    Tot dan hen je Wolfenstein nog 😉

    0
  6. User  avatar
    71 XP

    [quote]Merci , wel kut ! Heb wolfenstein grotendeels daar voor gekocht ![/quote]

    Op het foldertje met de code verwijzen ze je naar de website voor meer informatie. Hier heb je de F.A.Q. voor de doom beta:

    [url=http://www.wolfenstein.com/en-gb/doom]http://www.wolfenstein.com/en-gb/doom[/url]

    Hier alvast antwoord op je vraag:

    When does the DOOM Beta start?

    Although you’ll receive the DOOM beta key code with your copy of Wolfenstein: The New Order, the DOOM beta won’t begin until a later, yet-to-be announced date. We will contact you with news and updates surrounding the start of the DOOM beta via the email address provided during the key code redemption process.

    0
  7. Mechromancer's avatar

    Kan je lang wachten op de DOOM beta !

    http://www.cslab.ntua.gr/~phib/images/doom/anim/spid1.gif

    0