Forum

Topic: Nieuwe PlayStation 4 komt eraan!

Anoniem's avatar

Een aantal dagen geleden kwamen wij al met het nieuws dat Sony hoogstwaarschijnlijk met een nieuw Playstation 4 model komt. Het ging toen om 2 verschillende serie nummers die op de officiële website van het ‘Directorate of General Resources and Equipment of Post and Information Technology’ stonden, namelijk CUH-1106A en CECH-4306CH.

Sony heeft niet nog niets van zich laten weten over deze 2 verschillende serie nummers. Wel is er vandaag nog meer nieuws rondom deze nieuwe playstation serienummer naar buiten gebracht. Op de officiële website van de FCC, Amerikaans overheidsorgaan opgericht naar aanleiding van de Communications Act, zijn namelijk een aantal documenten gevonden van een verbeterde PS4 versie.

In het document staat een aantal verbeteringen vermeld ten opzichte van de oudere PS4 modellen. Zo is er gekozen voor een beter bluetooth systeem en een betere wifi antenne. Daarnaast is er weer een nieuw serie nummer bijgekomen. De eerst genoemde serie nummer komen niet in overeenstemming met het nummer dat genoemd werd in het document. Dat is namelijk serienummer: CUH-1115A. Waar de oudere serie nummer dus voor staan blijft nog een raadsel.Wel is onderhand duidelijk dat Sony ergens mee bezig is.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Een aantal dagen geleden kwamen wij al met het nieuws dat Sony hoogstwaarschijnlijk met een nieuw Playstation 4 model komt. Het ging toen om 2 verschillende serie nummers die op de officiële website van het ‘Directorate of General Resources and Equipment of Post and Information Technology’ stonden, namelijk CUH-1106A en CECH-4306CH.

    Sony heeft niet nog niets van zich laten weten over deze 2 verschillende serie nummers. Wel is er vandaag nog meer nieuws rondom deze nieuwe playstation serienummer naar buiten gebracht. Op de officiële website van de FCC, Amerikaans overheidsorgaan opgericht naar aanleiding van de Communications Act, zijn namelijk een aantal documenten gevonden van een verbeterde PS4 versie.

    In het document staat een aantal verbeteringen vermeld ten opzichte van de oudere PS4 modellen. Zo is er gekozen voor een beter bluetooth systeem en een betere wifi antenne. Daarnaast is er weer een nieuw serie nummer bijgekomen. De eerst genoemde serie nummer komen niet in overeenstemming met het nummer dat genoemd werd in het document. Dat is namelijk serienummer: CUH-1115A. Waar de oudere serie nummer dus voor staan blijft nog een raadsel.Wel is onderhand duidelijk dat Sony ergens mee bezig is.

    Misschien dat daarom de console wat moeilijk leverbaar is.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Misschien dat daarom de console wat moeilijk leverbaar is.

    Dat is vraag en aanbod. Ze maken er rond de miljoen per maand en de vraag is hoger

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Nou, echt een reden om een nieuwe versie te kopen zeg, betere wifi en bluetooth. NOT!

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Nou, echt een reden om een nieuwe versie te kopen zeg, betere wifi en bluetooth. NOT!

    Maar voor mij mooi meegenomen heb er nog geen een en je zal het zien die apparaten worden steeds iets verbeterd gelukkig. Stroomverbruik vanwege zuinigere processors enz goed dat het gebeurt. En de betere bluetooth zorgt misschien voor een betere levensduur van je controller zie daar geen kwaad in.

  5. 468 XP
    TwysT's avatar

    Nou, echt een reden om een nieuwe versie te kopen zeg, betere wifi en bluetooth. NOT!

    Wél interessant voor iedereen die nog geen PS4 heeft 😉

  6. 288 XP
    shooterman100's avatar

    tuurlijk komt er een nieuwe ps4 maar niet dit jaar dat duurt nog wel 3 jaar

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dan wacht ik het nog ff af met aanschaf 🙂

  8. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Misschien stoppen ze er wel goedkopere onderdelen in om de productieprijs naar beneden te krijgen, zodat ze er meer op verdienen….

  9. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Maar voor mij mooi meegenomen heb er nog geen een en je zal het zien die apparaten worden steeds iets verbeterd gelukkig. Stroomverbruik vanwege zuinigere processors enz goed dat het gebeurt. En de betere bluetooth zorgt misschien voor een betere levensduur van je controller zie daar geen kwaad in.

    Tuurlijk, als je er nog geen één hebt is het altijd mooi meegenomen, maar om voor deze verbeteringen een nieuwe versie op de markt te brengen..

  10. 468 XP
    TwysT's avatar

    Tuurlijk, als je er nog geen één hebt is het altijd mooi meegenomen, maar om voor deze verbeteringen een nieuwe versie op de markt te brengen..

    Hij zal heus niet vermarkt worden als zijnde een nieuwe playstation of nieuw model. Van de PS3 bestonden ook talloze serienummers. We zullen ’t nog wel te weten komen.

  11. 3140 XP
    moes's avatar

    dit zal niet gebeuren geloof mij. hun prioriteit is vraag en aanbod balanceren door productie efficienter te maken. ze gaan niet zo maar met een nieuwe productie beginnen dus een nieuwe ps4. zo makkelijk is het niet. het remmen of wijzigen ervan duurt ook al maanden misschien een jaar. en als ze met een nieuwe ps4 komen dan moeten ze de huidige productie nu al remmen en dat kan niet met zo veel vraag. dan kan hun aanbod niet gerealiseerd worden. oftewel ik vind deze topic onrealistisch sorry. sowieso komt er een slim ps4 ofzo. maar dat gaat nog wel even duren.

  12. 288 XP
    shooterman100's avatar

    de ps3 phat had ook iets van 5 verschillende serie nummers. Als de ps4 bijvoorbeeld met een 320gb hardeschijf komt is ook het serie nummer anders, als er een nieuwe soort voeding in zit is ook het serie nummer anders. dus opzich betekenen de serie nummers niks als het aan design ligt.

    de ps4 slim dat duurt minimaal nog 3 jaar

  13. 468 XP
    TwysT's avatar

    de ps3 phat had ook iets van 5 verschillende serie nummers. Als de ps4 bijvoorbeeld met een 320gb hardeschijf komt is ook het serie nummer anders, als er een nieuwe soort voeding in zit is ook het serie nummer anders. dus opzich betekenen de serie nummers niks als het aan design ligt.

    de ps4 slim dat duurt minimaal nog 3 jaar

    Jep precies, dat lijkt mij ook.

  14. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    19 augustus dat is wanneer ik de realm of the Ps4 betreed wtf er ook voor serie uit is, die neem ik… Al zou er een verbeterde model een maand later komen. Dont give a F*ck. 19 augustus hoppa

  15. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Nou, echt een reden om een nieuwe versie te kopen zeg, betere wifi en bluetooth. NOT!

    De nieuwe WIFI antenne is juist een slechter presterender model. (PIFA vs IFA)

    Wololo;

    DualShockers say the Planar Inverted-F antenna (PIFA) is being replaced by an Inverted F Antenna (IFA). Google and a few papers on the net tell me PIFA is better than IFA on pretty much every metric, so I’m assuming the decision to change here is driven by cost, not by the quality of the Wifi signal. What I can say, as a user, is that my current PS4′s Wifi is definitely not as good as that of the PS3, so I’m not sure using a worse component is going to help with that… then again if I was a hardware expert I would… oh, well, I’m not so I’ll shut up, but feel free to let me know in the comments what that change could mean in terms of Wi-fi efficiency.