Zojuist heeft EA de FIFA 15 teaser vrijgegeven!
Check m op mijn Youtubekanaal: [url]www.youtube.com/Mocroide[/url]
Topic: Fifa 15 teaser
05 juni 2014om 18:47
Zojuist heeft EA de FIFA 15 teaser vrijgegeven!
Check m op mijn Youtubekanaal: [url]www.youtube.com/Mocroide[/url]
9 Juni volledige trailer 😉
zie nu al verbetering… eindelijk messi weg hahah 😛 denk dat saurez op de cover komt
[quote]zie nu al verbetering… eindelijk messi weg hahah 😛 denk dat saurez op de cover komt[/quote]
+1, Ik ben ook helemaal klaar met die straatrat uit Argentinië. Tijd voor vernieuwing 🙂
[quote]zie nu al verbetering… eindelijk messi weg hahah 😛 denk dat saurez op de cover komt[/quote]
Messi heeft volgens mij een meerjaren contract met Ea/ Fifa afgesloten net als Rooney destijds.. volgens mij komt ie gewoon weer op de cover.
[quote]Messi heeft volgens mij een meerjaren contract met Ea/ Fifa afgesloten net als Rooney destijds.. volgens mij komt ie gewoon weer op de cover.[/quote]
Misschien Messi EN Suarez?
messi suarez al is het hans van fc knudde. zolang zij maar die game nu goed gaan tweaken want er kloppen nog zo veel dingen niet. belangrijke spelers zijn of TE goed of TE slecht. en publiek daar mag ook wat aan gedaan worden. iedereen staat op het zelfde moment op. iedereen jeukt zijn kont tegelijk. iedereen juicht zelfde. dat is toch geen next gen. kijk MLB prachtige publiek. iedereen doet zijn eigen ding.
[quote]messi suarez al is het hans van fc knudde. zolang zij maar die game nu goed gaan tweaken want er kloppen nog zo veel dingen niet. belangrijke spelers zijn of TE goed of TE slecht. en publiek daar mag ook wat aan gedaan worden. iedereen staat op het zelfde moment op. iedereen jeukt zijn kont tegelijk. iedereen juicht zelfde. dat is toch geen next gen. kijk MLB prachtige publiek. iedereen doet zijn eigen ding.[/quote]
Klopt zeker. Maar vooral de slow pace deed (in mijn ogen) fifa 14 de das om. Ronaldo rent even snel als een bronze speler *_*. En hopelijk krijgen we noooooit meer te maken met servers die er TIJDELIJK uit liggen.
[quote]Klopt zeker. Maar vooral de slow pace deed (in mijn ogen) fifa 14 de das om. Ronaldo rent even snel als een bronze speler *_*. En hopelijk krijgen we noooooit meer te maken met servers die er TIJDELIJK uit liggen.[/quote]
Haha ik kan met aubamayang vidic er nieteens uitrennen
kijk, precies dat xD