Topic: Vaderdag

08 juni 2014om 12:32

Voor alle gamende vader zoals ik een mooie warme feestdag .

9 reacties

  1. User  avatar
    973 XP

    Is dat niet pas volgende week

    0
  2. User  avatar
    90 XP

    hahaa, tyger zit zich nu ook af te vragen wat hij fout doet als vader omdat hij nog geen cadeautje gehad heeft, het is indd volgende week zondag pas vaderdag.

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    [quote]hahaa, tyger zit zich nu ook af te vragen wat hij fout doet als vader omdat hij nog geen cadeautje gehad heeft, het is indd volgende week zondag pas vaderdag.[/quote]

    In Belgiรซ (en Oostenrijk) valt Vaderdag elke tweede zondag van juni. In Nederland is dit de derde zondag in juni.

    0
  4. User  avatar
    90 XP

    aah, dit verklaart wel een hoop. Weer wat geleerd vandaag :p. In dat geval, een fijne vaderdag!!

    0
  5. User  avatar
    5761 XP

    [quote]aah, dit verklaart wel een hoop. Weer wat geleerd vandaag :p. In dat geval, een fijne vaderdag!![/quote]

    Als ik eerlijk mag zijn wist ik het ook niet van Nederland , maar nu wel .
    En een kadotje heb ik hoor vandaag van mijn kinderen , natuurlijk iets om games te kopen .

    RARA wat zou het dan zijn ?

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    Hier zijn de kinderen nog jong, dus ik zal een stropdas van crepepapier of een geschilderde mok krijgen ๐Ÿ™‚ ik vind het altijd tof als ze hun best doen om iets te maken voor me ………… Als ze ouder zijn verwacht ik natuurlijk wel een ps5 ๐Ÿ˜‰

    0
  7. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Hier zijn de kinderen nog jong, dus ik zal een stropdas van crepepapier of een geschilderde mok krijgen ๐Ÿ™‚ ik vind het altijd tof als ze hun best doen om iets te maken voor me ………… Als ze ouder zijn verwacht ik natuurlijk wel een ps5 ;)[/quote]

    Moet je rond die tijd eens in de folders kijken.. tablet’s en allemaal andere dure apparaten en dingen voor vaderdag en moederdag ๐Ÿ™ denk ik bij me zelf: waar is de tijd gebleven waar we met een kleinigheidje al blij waren. Ik zal al blij zijn met een leuke tekening.

    0
  8. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Moet je rond die tijd eens in de folders kijken.. tablet’s en allemaal andere dure apparaten en dingen voor vaderdag en moederdag ๐Ÿ™ denk ik bij me zelf: waar is de tijd gebleven waar we met een kleinigheidje al blij waren. Ik zal al blij zijn met een leuke tekening.[/quote]

    Om te gamen plaats ik mijn dochters zijn 19 en 14 jaar en hun Vaderdag was 10 eu .
    En ik was daar al heel blij mee en nog 3 kusjes van alle twee meer moest het niet zijn ik was gelukkig door mijn twee meiden .

    0
  9. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Moet je rond die tijd eens in de folders kijken.. tablet’s en allemaal andere dure apparaten en dingen voor vaderdag en moederdag ๐Ÿ™ denk ik bij me zelf: waar is de tijd gebleven waar we met een kleinigheidje al blij waren. Ik zal al blij zijn met een leuke tekening.[/quote]

    Helemaal mee eens. Er stond een smiley achter mijn laatste opmerking. Ik vind het leuk hoe spannend ze het vinden om hun zelf gemaakte cadeau te verbergen en niet vertellen wat het is.

    0