Topic: Zal morgen de sequel op PlayStation All-Stars worden aangekondigd?

08 juni 2014om 21:35

http://wccftech.com/playstation-allstars-2-leaked-announcement-coming-e3-2014/

7 reacties

  1. User  avatar
    789 XP

    Het zou wel cool zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de eerste playstation all stars redelijk slecht verkocht (ik vond het jammer aangezien ik het een tof spel vond).
    Maar als die wordt aangekondig hoop ik dat er een paar leuke personages bij zitten zoals bijv: iemand uit disgaea of snake in plaats van raiden

    0
  2. User  avatar
    543 XP

    Wat hierboven al staat: volgens mij was deel 1 geen groot succes (ik heb hem wel, maar ook heel weinig gespeeld).
    Dus ik vraag me af of er een deel 2 komt…

    0
  3. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Het zou wel cool zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de eerste playstation all stars redelijk slecht verkocht (ik vond het jammer aangezien ik het een tof spel vond).
    Maar als die wordt aangekondig hoop ik dat er een paar leuke personages bij zitten zoals bijv: iemand uit disgaea of snake in plaats van raiden[/quote]

    Als ze de multiplayer fiksen dan word de game al zo veel beter. 😀

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    De multiplayer fixen?
    Ik had er geen problemen mee (behalve dat er zo veel noobs waren die met raiden gingen button mashen)

    0
  5. User  avatar
    9074 XP

    [quote]De multiplayer fixen?
    Ik had er geen problemen mee (behalve dat er zo veel noobs waren die met raiden gingen button mashen)[/quote]

    Ik kreeg zoveel disconnect en het duurde zolang voordat ik kon spelendat was bij mij een echt probleem. En hopelijk krijgen we een echte eindbaas als het komt welteverstaan.

    0
  6. User  avatar
    491 XP

    Ik heb hem ook en bijna niet aangeraakt helaas door de vele goede games die al me tijd hebben opgeslokt! Maar het is gewoon een andere generatie/tijd. Dit was vet 10 jaar geleden op de Nintendo! Maar mocht er een deel 2 komen dan haal ik die ook uit de budgetbak,

    0
  7. User  avatar
    469 XP

    het is dat ik hem gekregen heb op promo disc anders had ik hem zelf waarschijnlijk pas gekocht als hij een tientje is.niet veel gespeeld maar het was wel vermakkelijk. als ze meer personages toevoegen. bv sully elena cloe uit uncharted. en niet 1/2 personages per game. ik was zelf snel uitgekeken op de personages

    0