Ik keek net even in de Japanse PSN store en het viel me op dat Fifa 14 voor de ps4 nu te koop is voor ¥1361 (ongeveer €15) voor de ps+ leden.
Dus als je een japanse psn acc hebt raad ik je aan om het te kopen
Topic: Fifa 14 voor de ps 4 voor maar €15 in de japanse psn store
11 juni 2014om 23:40

Dus wat je noemt een goeie actie ! Maar ik dacht eigenlijk dat Japanners meer andere voetbal spellen speelden dan FIFA…
En welke versie fifa heb je dan? Met japans commentaar? Of is het gewoon de engelse versie dan?
[quote]En welke versie fifa heb je dan? Met japans commentaar? Of is het gewoon de engelse versie dan?[/quote]
Japans commentaar is altijd nog beter dan Evert en Youri.
Ik weet het niet zeker maar sinds dit een spel van ea is denk ik dat je de taal makelijk kunt aanpassen
[quote]Dus wat je noemt een goeie actie ! Maar ik dacht eigenlijk dat Japanners meer andere voetbal spellen speelden dan FIFA…[/quote]
Misschien is dat de reden dat het zo goedkoop is?
En volgens mij is er nog geen pes voor de ps4 dus ze hebben niks anders
[quote]Japans commentaar is altijd nog beter dan Evert en Youri.[/quote]
Kop. Spijker.