Topic: Wereldbeker voetbal 2014 !

12 juni 2014om 00:08

De Wereldbeker 2014 .

Even daar ook een topic over beginnen.

Een topic waar we kunnen voor en na een match een reactie plaatsen .

Als je naar mijn avator kijk zegt dit genoeg , ik supporter voor Belgie .

Laten we van start gaan met de openings wedstrijd

Brazil vs Kroatie .

Ik denk een opening match op een WK is normaal een draw of een kleine overwinning , ik zal dan ook maar oordelen over de voorronde tegen Belgie en dan durf ik wel eens op een kleine verrassing rekenen want Kroatie is niet slecht althans tegen Belgie mochten we blij zijn dat Courtous een paar reddingen deed , maar Kroatie is ook een ploeg die het niet opgeeft en blijft gaan .

Dus denk ik Brazil vs Kroatie 0-0 en dat zou al de verrassing van het tornooi kunnen zijn op dag 1 .

55 reacties

  1. User  avatar
    78 XP

    Courtois* haha

    1-0 of 2-0 voor brazilië

    0
  2. User  avatar
    316 XP

    ik denk 3-0 , ze spelen thuis in hun home land.
    Ze willen wel het wk goed openen denk ik.

    0
  3. User  avatar
    1299 XP

    2-1 voor Brazilië.

    0
  4. User  avatar
    357 XP

    Ik hoop natuurlijk dat Brazilië 2e eindigt in de poule zodat wij ze straks niet kunnen loten als wij ook 2e zijn geworden! Dus Kroatië haalt er wel even een gelijkspelletje uit.

    0
  5. User  avatar
    1783 XP

    2-0 brazilie

    0
  6. User  avatar
    247 XP

    Aangezien Kroatië nog wel redelijk kan voetballen, zeg ik… 4-1

    0
  7. User  avatar
    234 XP

    3-0 voor brazilië. Ik gok dat uruguay en frankrijk het ver gaan schoppen!

    0
  8. User  avatar
    280 XP

    Ik denk een 1-1
    Maar hoop stiekem dat Kroatië wint

    0
  9. User  avatar
    1100 XP

    Hoop op een stunt van croatie,en dat bosnie en nederland iedergeval de poulefase doorkomen.

    0
  10. User  avatar
    352 XP

    Openingspotje is altijd matig. 1-1 of 0-0 denk ik. De belgen kunnen echt ver komen en Nederland? Dat zullen we moeten afwachten. Spanje begint altijd zwak aan een wk dus je weet nooit. Dat afzeikgedrag van het Nederlandse volk is altijd jammer. Eerst kijken hoe het loopt, op een wk zijn altijd verassingen. Alleen als we naar kwaliteit gaan kijken is het geen schande in de poule eruit. De robben/Persie/Sneijder generatie zijn alleen die 3 eigenlijk nog van over. De jonkies zijn nog te jong en de ’tussengeneratie’ (lens, van wolfswinkel, dat soort spelers) zijn te zwak. Zo simpel is het. Over 2 a 4 jaar staan we er weer want de onder 17 en onder 19 zijn echt sterk.

    0
  11. User  avatar
    5761 XP

    De eerst match zit erop naar mijn mening mag Brazil de scheidrechter danbaar zijn .
    Het leek me dat Brazil moest winnen .
    Ik heb hier een tabel van de groepwedstrijden,
    kunnen daar dan een uitslag plaatsen voor de match en na de na een opmerking geven wat jij ervan vond .

    Datum Thuis Uit Tijdstip&
    Vrijdag 13 juni Groep A Mexico Kameroen 18.00 uur, Natal

    Groep B Spanje Nederland 21.00uur,Salvador

    Chili Australie 24.00 uur, Cuiaba

    Zo vandaag stast er ook op en voor onze Nederlandse vrienden staat er direct een topper op het programma .

    Mexico vs Kameroen , 2-1
    Spanje vs Nederland , 2-1
    Chili vs Australie , 2-0

    De reden van uitslag Spanje vs Nederland is dat Spanje met hun volledig ervaren ploeg kan spelen en bij Nederland denk ik dat ze nog te licht zullen zijn voor dit Spanje .

    0
  12. User  avatar
    247 XP

    Mexico vs Kameroen , 0-2
    Spanje vs Nederland , 1-1
    Chili vs Australie , 3-0

    Old guy Eto-o gaat heel Mexico oprollen!

    0
  13. User  avatar
    234 XP

    Mexico – Kameroen 1-0
    Spanje – Nederland 1-1 ( Spanje is beter maar veel daarvan moesten tot laat in het seizoen door met champions leauge etc.)
    Chili – Australië 2-0

    0
  14. User  avatar
    280 XP

    Nou, als Brazilië Wereldkampioen willen worden in eigen land dan mogen ze echt beter gaan spelen
    Kroatië was gister veel beter dan de Seleção, maar de scheids heeft hun lekker geholpen met die onterechte penalty

    Naja, verder met de wedstrijden van vandaag

    Mexico – Kameroen 0-0
    Spanje – Nederland 2-0
    Chili – Australië 1-2

    0
  15. User  avatar
    5761 XP

    http://www.youtube.com/watch?v=ystoqYTciBI

    Toch even de sterren op je los laten omdat het voetbal is plaats ik het hier

    Gamers kunnen er ook van genieten .

    0
  16. User  avatar
    1299 XP

    Mexico -Kameroon 1-0
    Spanje – Nederland 1-1
    Chili – Australië 2-1

    0
  17. User  avatar
    234 XP

    [quote]Nou, als Brazilië Wereldkampioen willen worden in eigen land dan mogen ze echt beter gaan spelen
    Kroatië was gister veel beter dan de Seleção, maar de scheids heeft hun lekker geholpen met die onterechte penalty

    Naja, verder met de wedstrijden van vandaag

    Mexico – Kameroen 0-0
    Spanje – Nederland 2-0
    Chili – Australië 1-2[/quote]

    Australië wint.. Hmm, opvallend.

    Kijken jullie alle wedstrijden?

    0
  18. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Australië wint.. Hmm, opvallend.

    Kijken jullie alle wedstrijden?[/quote]

    Dat is zeker de eerste 2 van de dag toch zal ik kijken , het is wel het WK he .

    0
  19. User  avatar
    351 XP

    [quote]Australië wint.. Hmm, opvallend.

    Kijken jullie alle wedstrijden?[/quote]
    Ik niet. Vorig EK/WK wel gedaan maar waren iets gunstigere tijden, maar kijk er wel zoveel mogelijk.

    0
  20. User  avatar
    627 XP

    Ik denk dat spanje wint met 3-0

    0
  21. User  avatar
    1299 XP

    Ik denk dat Spanje verliest met 1-5.

    0
  22. User  avatar
    627 XP

    Haha wat een vette wedstrijd, dit had ik nooit verwacht

    0
  23. User  avatar
    3062 XP

    [quote]Ik denk dat Spanje verliest met 1-5.[/quote]

    en gelijk heb je ook nog. holyshit dude !

    0
  24. User  avatar
    234 XP

    Colombia-Griekenland 3-1
    Uruguay-Costa Rica 2-0
    Engeland-Italië 2-2
    Ivoorkust-Japan 3-1

    0
  25. User  avatar
    5761 XP

    Colombia-Griekenland 3-0

    Uruguay-Costa Rica 2-0

    Engeland-Italië 0-1

    Ivoorkust-Japan 2-2

    Nog een iets over Ned — Spa , ik vind jammer voor San Iker dat juist hij een mindere macht speelde .
    Hopelijk word hij niet opzij geplaatst en kan hij hem herpakken.

    0
  26. User  avatar
    280 XP

    Colombia-Griekenland 1-1

    Uruguay-Costa Rica 3-2

    Engeland-Italië 0-0

    Ivoorkust-Japan 1-0

    0
  27. User  avatar
    234 XP

    [quote]Colombia-Griekenland 3-0

    Uruguay-Costa Rica 2-0

    Engeland-Italië 0-1

    Ivoorkust-Japan 2-2

    Nog een iets over Ned — Spa , ik vind jammer voor San Iker dat juist hij een mindere macht speelde .
    Hopelijk word hij niet opzij geplaatst en kan hij hem herpakken.[/quote]

    Daar hoef je niet op te rekenen hoor. Hij heeft zich het afgelopen jaar genoeg bewezen. ( 29 wedstrijden waarvan 20 zonder tegengoals.)

    0
  28. User  avatar
    1299 XP

    Ik denk dat Mourinho zijn gelijk betreffende Casillas wel is bewezen, die is zo goed niet meer. Toch denk ik inderdaad niet dat Del Bosque hem aan de kant schuift voor De Gea, hoewel hij dat wel zou moeten doen imo.

    Uruguay – Costa Rica 3-1
    Engeland – Italië 1-1
    Ivoorkust – Japan 2-0

    [quote]en gelijk heb je ook nog. holyshit dude ![/quote]

    Haha, met voldoende NAkennis “voorspel” ik alles goed 😉

    0
  29. User  avatar
    5761 XP

    Hoe kan een keeper als Casillias nu nog iemand overtuigen dat hij zo een goede keeper is .
    Ik hoop van wel en dat Del Bosqe hem laat staan , ik denk dat Mourinho hem gewoon gekraak heeft en zo hoor ik er veel met dit gedacht de nr1 van Spanje zou dan vanaf zijn 18 jaar tot nu gewoon gehypt geweest zijn .
    Ik volg al lang Iker en wat gisteren gebeurde is een offday van Spanje .
    Maar die goal van Van Persie is nu al de goal van het WK , zonder sterren is Nederland een ploeg gedragen door Sneyder , Robben en Van Persie deze zijn natuurlijk wel sterren .
    Maar geen egotrippers plus , Robben die veel onder Gaurdiola geleerd heeft en jullie doelman die bewijst nr1 te zijn .

    0
  30. User  avatar
    2317 XP

    Uruguay – Costa Rica 1-3
    Engeland – Italië 3-1
    Ivoorkust – Japan 1-2

    0
  31. User  avatar
    234 XP

    Zwitserland-Ecuador 1-3
    Frankrijk-Honduras 4-0
    Argentinië-Bosnië herzegovina 3-0

    0
  32. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Zwitserland-Ecuador 1-3
    Frankrijk-Honduras 4-0
    Argentinië-Bosnië herzegovina 3-0[/quote]

    Ik denk dat je er niet ver vanaf zal zijn , Argetinie zie is toct wel met meer doelpunten winnen .
    Het is dan ook Missi time!!!

    0
  33. User  avatar
    280 XP

    Zwitserland-Ecuador 2-1
    Frankrijk-Honduras 6-0
    Argentinië-Bosnië Herzegovina 4-0

    0
  34. User  avatar
    1299 XP

    Frankrijk – Honduras 3-0
    Argentinië – Bosnië 3-1

    Maar ik hoop stiekem dat Bosnië voor de volgende verrassing kan zorgen op dit toernooi.

    0
  35. User  avatar
    2317 XP

    Argentinië – Bosnië 1-1/1-2

    0
  36. User  avatar
    234 XP

    [quote]Ik denk dat je er niet ver vanaf zal zijn , Argetinie zie is toct wel met meer doelpunten winnen .
    Het is dan ook Missi time!!![/quote]

    Bosnië word als 2e in de poule verwacht. als je argentinië hebt krijg je 1.21 terug.
    Bosnië 8,80
    nigeria 15,50
    Iran 75

    0
  37. User  avatar
    234 XP

    Duitsland-Portugal 2-1
    Iran-Nigeria 2-0
    Ghana-Verenigde Staten 1-2

    0
  38. User  avatar
    2317 XP

    Duitsland-Portugal 3-0
    Iran-Nigeria 0-0
    Ghana-Verenigde Staten 1-0

    0
  39. User  avatar
    5761 XP

    Vandaag mijn vaderland

    Belgie vs Algerie .

    Eerst ff kijke hoe groot de druk zal zijn en ik denk 2-0 voor Belgie .

    Rusland zie ik ook winnen tegen Zuid korea met 2-1

    belangrijke avond voor de rode duivels , ik moet zeggen dat het raar doet voor ik als Belg .

    Wij verwachten veel van onze ploeg maar toch twijfel ik .

    0
  40. User  avatar
    1299 XP

    België – Algerije 3-1
    Brazilië – Mexico 3-2
    Rusland – Korea 1-0

    0
  41. User  avatar
    2317 XP

    België – Algerije 4-0
    Brazilië – Mexico 2-2
    Rusland – Korea 0-1

    0
  42. User  avatar
    627 XP

    Man die belgen moeten echt ff hun ballen terughangen, dit is echt slecht

    0
  43. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Man die belgen moeten echt ff hun ballen terughangen, dit is echt slecht[/quote]

    Gelijk heb je maar waarom Willy onze opstelling wijzigt ?
    Alles komt nu nog goed maar zonder Fellani, Driesje en Origie was het niet gelukt .
    Dit waren vroeger wedstrijden die we verloren en nu wel al kunnen winnen .
    Hazard stond de eerste helft te slapen , Vertongen stond te pitten waardoor hij penalty maakte ,onnodig want V Buiten en Kompany stonden nog tussen hem en onze keeper
    die moet balen omdat hij niet zijn 100 clean……haalde vandaag maar met Courtois kun je rustig blijven dacht Vertongen dat er iemand anders in doel stond ?
    Btw we doen niet onder voor Oranje 1ste helft van Oranje was ook slecht en Algerie speelde nog iets beter dan Spanje .

    0
  44. User  avatar
    234 XP

    Het ging niet van harte met belgië nee, maar ik denk dat die nog wel in het toernooi groeien

    0
  45. User  avatar
    1299 XP

    Nederland – Australië 2-0
    Spanje – Chili 1-1
    Kameroen – Kroatië 1-2

    0
  46. User  avatar
    234 XP

    Nederland-Australë 3-1
    Spanje-Chili 1-1
    Kameroen-Kroatië 0-2

    0
  47. User  avatar
    1299 XP

    Wat was vanavond slecht.. Hoop dat we de wedstrijd niet zo beginnen als we straks tegenover Brazilië staan.

    0
  48. User  avatar
    2317 XP

    [quote]Wat was vanavond slecht.. Hoop dat we de wedstrijd niet zo beginnen als we straks tegenover Brazilië staan.[/quote]

    Mee eens, moet er dan wel aan toevoegen dat de scheids ook wel heel erg tegen floot….

    0
  49. User  avatar
    280 XP

    Spanje moet zich echt gaan schamen zeg
    Wereld kampioen (2010) en Europees kampioen (2008, 2012) en dan zo’n wanprestatie neerzetten

    in Groep B is het dus al beslist wie er doorgaan

    0
  50. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Mee eens, moet er dan wel aan toevoegen dat de scheids ook wel heel erg tegen floot….[/quote]

    Die scheids was inderdaad wel heel erg slecht, maar dan nog. We hadden al dik achter kunnen staan voordat die penalty gegeven werd en al die kansen die Australië mist zijn tegen Brazilië straks gewoon goals. Ik verwacht dat we verliezen van Chili en er daarna uitvliegen tegen Brazilië.

    0
  51. User  avatar
    234 XP

    Wat een wedstrijd zeg, Uruguay-Engeland. Hulde voor Suarez!

    0
  52. User  avatar
    5761 XP

    Hallo Holland een paar werdstrijden verder en wat is er gebeurd .
    Ons Belgie laat iedereen versteld staan hoe voetbal zou moeten gespeeld worden .
    Als Belg ben ik enorm trots op ons voetbal landje en ik kijk uit naar een halve finale Oranje vs Rode Duivels want wat blijkt nu .
    Dat wie veel minder last hebben gehad in de 1/8 finale en mooi voetbal brengen .
    Wij Belgen kunnen alleen nog van onzelf verleizen volgens Kain , Maradona en de Mulders .

    Ik hoop dat het de halve finale Oranje-Belgie word omdat jullie Costa R moeten aan kunnen en wij JMessi moeten uit de wedstrijd houden want eerlijk wat had Argentinië geluk dat Messi Di marria zag staan .

    Nou hoop ik op een halve finale der lage landen maar mijn avotar zegt daar genoeg over .

    0
  53. User  avatar
    627 XP

    Ja dat zou leuk zijn, en ik word liever door belgie uit het WK getrapt als door argentinie.
    Afijn succes ermee, en hopelijk verslaan jullie argentinie en wij costa rica 😉

    0
  54. User  avatar
    5761 XP

    [quote]Ja dat zou leuk zijn, en ik word liever door belgie uit het WK getrapt als door argentinie.
    Afijn succes ermee, en hopelijk verslaan jullie argentinie en wij costa rica ;-)[/quote]

    Wij Belgen zullen het aanstaande zaterdag vroeger weten dan jullie om , maar al bij al wat is er mooier dan de lage landen elkaar kunnen bekampen ,alleen jammer dat het al zou in de halve finale zijn .

    0
  55. User  avatar
    627 XP

    Wat zonde voor de belgen, ze hebben het fantastisch gedaan.
    Wie had gedacht dat ze zo ver zouden komen?
    Maar helaas, hopelijk over 4 jaar zijn ze allemaal nog beter!!
    Zometeen NL toejuichen 😉

    0