Topic: Wat denken jullie van deze naam?

15 juni 2014om 17:59

Mijn vriend heeft een nieuw Origin account gemaakt. Dus ook met een nieuwe naam. Ik zij tegen hem dat zijn gebruikers naam een beetje apart is en dat mensen hier misschien wel heel andere ideeën bij krijgen XD.

Maar zijn naam is dus ”superblackking”, en meestal noemt hij zich heel veel met black erin, zoals blackarrowNL enz.

Maar ik wil jullie vragen, wat is het eerste wat je denkt bij deze naam :P.

13 reacties

  1. User  avatar
    1042 XP

    Waarom niet BlackSkinNL?

    0
  2. User  avatar
    3062 XP

    [quote]Waarom niet BlackSkinNL?[/quote]

    haha die is best wel vet.

    maar straks komen mensen met JUAAH RACISME RACISME !! je weet hoe mensen zijn tegenwoordig.

    0
  3. User  avatar
    208 XP

    Far cry 4 acties, hahaha Sven!

    0
  4. User  avatar
    454 XP

    [quote]Far cry 4 acties, hahaha Sven![/quote]

    Haha jatoch Thomas, je weet over wie ik het heb lol!

    0
  5. User  avatar
    1 XP

    are you really sirieus!!!!!!!!!!!!!!!
    voor de mensen die denken dat ik zwart ben, ben ik niet ik ben blank XD.
    ik ben niet racistisch, ik ben de humor hem zelf.

    0
  6. User  avatar
    632 XP

    zeker niet aanstootgevend

    0
  7. User  avatar
    208 XP

    [quote]are you really sirieus!!!!!!!!!!!!!!!
    voor de mensen die denken dat ik zwart ben, ben ik niet ik ben blank XD.
    ik ben niet racistisch, ik ben de humor hem zelf.[/quote]

    Discriminatie, een blanke die voor zwart speelt! Je moet jezelf nu blauw schminken net als ‘bruine Piet’

    0
  8. User  avatar
    247 XP

    je kan jezelf beter ZwarteBeenham noemen, veel minder racistisch en toch nog zwart in de naam.

    0
  9. User  avatar
    1042 XP

    of BlackCaveMenNL

    0
  10. User  avatar
    1947 XP

    Blacktastic

    0
  11. User  avatar
    577 XP

    Of neger1998

    0
  12. User  avatar
    559 XP

    Zwartecross
    Zwartekousengemeente
    Zwart zand
    Ik zie zwart voor m’n ogen
    Zwart witjes
    Black and blue
    Blackening
    Black-out
    Er zijn er zoveel te kiezen. Als je dan toch de vrolijkheid zelve bent, waarom neem je dan niet zwartgallig.

    [quote]zeker niet aanstootgevend[/quote]

    Dan mag jij vanaf nu alleen met een wit kleurpotlood tekenen op wit papier, succes.

    [quote]Discriminatie, een blanke die voor zwart speelt! Je moet jezelf nu blauw schminken net als ‘bruine Piet'[/quote]
    Bovenstaande doelt op jouw reactie.

    [quote]Discriminatie, een blanke die voor zwart speelt! Je moet jezelf nu blauw schminken net als ‘bruine Piet'[/quote]
    Bovenstaande doelt op jouw reactie.

    0
  13. User  avatar
    1947 XP

    black&dekker
    blackadder
    BlackCOCKtail
    back2black
    Blackzooka
    MeetjoeBlack
    You to big you to big.. ohw w8
    Blackphemy

    Blackrum83 😮

    0