Yoooo
ik heb een montage gemaakt van de BETA.
hijs best wel cool.
http://www.youtube.com/watch?v=WMNzIxk31zY
als je em leuk of niet leuk vind, laat het even weten in de comments 🙂 merci !
Yoooo
ik heb een montage gemaakt van de BETA.
hijs best wel cool.
http://www.youtube.com/watch?v=WMNzIxk31zY
als je em leuk of niet leuk vind, laat het even weten in de comments 🙂 merci !
Best een aardig filmpje ja. Miste naar mijn smaak alleen nog een outro.
Ook mooi dat je je eigen werk best wel cool noemt.
[quote]Best een aardig filmpje ja. Miste naar mijn smaak alleen nog een outro.
Ook mooi dat je je eigen werk best wel cool noemt.[/quote]
Bedankt voor het kijken 🙂 Ik ben een bescheiden jongen.
Een outro leek me beetje onnodig. Het liedje was afgelopen dus wat wil je dan nog zien ?
Mooie montage,wat het spannend maakt is een goede shooter gameplay , daar ben je goed in geslaagd.
mijn complimenten
[quote]Mooie montage,wat het spannend maakt is een goede shooter gameplay , daar ben je goed in geslaagd.
mijn complimenten[/quote]
bedankt man!
http://www.jeffbullas.com/wp-content/uploads/2011/04/How-To-Facebook-Like-Your-Google-Search.jpg
Zeker tof!
[quote][url]http://www.jeffbullas.com/wp-content/uploads/2011/04/How-To-Facebook-Like-Your-Google-Search.jpg[/url]
Zeker tof![/quote]
dankje! kunnen jullie miss ook nog commenten ? ik probeer mn kanaal van de grond te krijgen. alvast bedankt!