Topic: Battlefield Hardline Montage

21 juni 2014om 01:11

Yoooo

ik heb een montage gemaakt van de BETA.
hijs best wel cool.

http://www.youtube.com/watch?v=WMNzIxk31zY

als je em leuk of niet leuk vind, laat het even weten in de comments 🙂 merci !

6 reacties

  1. User  avatar
    247 XP

    Best een aardig filmpje ja. Miste naar mijn smaak alleen nog een outro.

    Ook mooi dat je je eigen werk best wel cool noemt.

    0
  2. User  avatar
    400 XP

    [quote]Best een aardig filmpje ja. Miste naar mijn smaak alleen nog een outro.

    Ook mooi dat je je eigen werk best wel cool noemt.[/quote]

    Bedankt voor het kijken 🙂 Ik ben een bescheiden jongen.
    Een outro leek me beetje onnodig. Het liedje was afgelopen dus wat wil je dan nog zien ?

    0
  3. User  avatar
    632 XP

    Mooie montage,wat het spannend maakt is een goede shooter gameplay , daar ben je goed in geslaagd.
    mijn complimenten

    0
  4. User  avatar
    400 XP

    [quote]Mooie montage,wat het spannend maakt is een goede shooter gameplay , daar ben je goed in geslaagd.
    mijn complimenten[/quote]

    bedankt man!

    0
  5. User  avatar
    400 XP

    [quote][url]http://www.jeffbullas.com/wp-content/uploads/2011/04/How-To-Facebook-Like-Your-Google-Search.jpg[/url]
    Zeker tof![/quote]

    dankje! kunnen jullie miss ook nog commenten ? ik probeer mn kanaal van de grond te krijgen. alvast bedankt!

    0