Topic: Iemand al de beta key voor destiny gekregen?

24 juni 2014om 15:56

De titel verklapt het al. Ik heb destiny via Bol.com besteld en ik zou op 24 juni voor 18 uur de beta krijgen. Dit zolang de voorraad strekt. Nu is 24 juni voor 18.00 uur een ruim begrip. Dit kan 00.01 zijn maar ook 17.59 uur.

Ik begin toch “zenuwachtig” te worden of ik de voorraad misgelopen ben of dat ik nog een kans maak.

Of te wel …. heeft iemand al een beta key gekregen?

Happy Camper

32 reacties

  1. User  avatar
    833 XP

    bestel hem bij bartsmit

    0
  2. User  avatar
    1783 XP

    Ik heb sinds oktober al alles gerigistreerd op de Bungie site en heb ook nog niks gehad

    0
  3. User  avatar
    1 XP

    Ik heb hem op 17-06-14 besteld bij Bol.com en heb op 23-06-14 de beta code toegestuurd gekregen.

    0
  4. User  avatar
    1157 XP

    Er is dus nog hoop 🙂 nog 1,5 uur en dan weet ik het

    0
  5. User  avatar
    90 XP

    ik heb me nooit ergens voor aangemeld, maar toch heb ik de key gekregen op de dag dat Nederland 5-1 won van Spanje

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    Volgens mij hoef je je niet aan te melden als je een preorder met beta hebt. Als dat wel zo is …… Dan heb ik om 18 uur niks 😉

    0
  7. User  avatar
    83 XP

    ik heb de code al een tijdje.

    0
  8. User  avatar
    1157 XP

    ik voel me echt een noob 🙂 ik was zo gefocust op 24 juni dat ik niet gezien had, dat mijn code al gisteren verzonden was 🙂

    Bungie zou in 2014 contact met me opnemen. Hopelijk is dat voor september 😉

    0
  9. User  avatar
    2610 XP

    2 dagen geleden gehad 2 zelfs 🙂

    0
  10. User  avatar
    5395 XP

    [quote]2 dagen geleden gehad 2 zelfs :)[/quote]

    Hoe kom je aan 2 beta keys? XD

    0
  11. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Hoe kom je aan 2 beta keys? XD[/quote]

    2 mailtjes achter elkaar gekregen alleen met verschillende keys xD
    Als je er geen hebt mag je hem hebben 🙂

    0
  12. User  avatar
    26 XP

    [quote]2 dagen geleden gehad 2 zelfs :)[/quote]
    Die zou ik wel graag willen hebben 🙂

    0
  13. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Die zou ik wel graag willen hebben :)[/quote]

    Als Mr Patty hem niet wilt dan is die van jou 🙂

    0
  14. User  avatar
    3062 XP

    [quote]Als Mr Patty hem niet wilt dan is die van jou :)[/quote]

    heb je ook eentje voor mij ? 😛 hahaha

    0
  15. User  avatar
    5395 XP

    [quote]2 mailtjes achter elkaar gekregen alleen met verschillende keys xD
    Als je er geen hebt mag je hem hebben :)[/quote]

    Haha ja, ik zou hem wel heel graag willen hebben als je hem inderdaad aan mij weg wilt geven. 😀

    0
  16. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Haha ja, ik zou hem wel heel graag willen hebben als je hem inderdaad aan mij weg wilt geven. :D[/quote]

    Je hebt een PM 🙂

    [quote]heb je ook eentje voor mij ? 😛 hahaha[/quote]

    Helaas 🙁

    0
  17. User  avatar
    5395 XP

    Bedankt Said!!! 😀

    0
  18. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Bedankt Said!!! :D[/quote]

    Most welcome 🙂

    0
  19. User  avatar
    100 XP

    Als iemand er ook nog een extra zou hebben dan zou ik die echt super graag willen hebben als dat mag 😀

    0
  20. User  avatar
    150 XP

    Ik heb de beta nog niet ontvangen! Weet ook niet wanneer ik hem zal krijgen

    0
  21. User  avatar
    2610 XP

    Heb nog 2 extra codes voor wie interesse heeft.

    [quote]Die zou ik wel graag willen hebben :)[/quote]

    Nog nodig?

    0
  22. User  avatar
    150 XP

    [quote]Heb nog 2 extra codes voor wie interesse heeft.

    Nog nodig?[/quote]

    Als je 1 over hebt. stel ik me beschikbaar.

    0
  23. User  avatar
    2610 XP

    [quote]Als je 1 over hebt. stel ik me beschikbaar.[/quote]

    Je hebt een PM

    0
  24. User  avatar
    150 XP

    [quote]Je hebt een PM[/quote]

    top!! hartstikke bedankt!

    0
  25. User  avatar
    2610 XP

    [quote]top!! hartstikke bedankt![/quote]

    Geen dank:)

    0
  26. User  avatar
    21 XP

    Heeft er nog iemand een extra key beschikbaar? las op [url=http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/destiny-beta-te-spelen-met-al-je-vrienden/]http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/destiny-beta-te-spelen-met-al-je-vrienden/[/url] dat ze 3 beta keys per pre-order versturen

    0
  27. User  avatar
    2610 XP

    Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).

    Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.

    0
  28. User  avatar
    21 XP

    [quote]Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).

    Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.[/quote]

    dan houd ik me graag aanbevolen. Sta langer dan een jaar ingeschreven.

    0
  29. User  avatar
    2610 XP

    [quote]dan houd ik me graag aanbevolen. Sta langer dan een jaar ingeschreven.[/quote]

    Heb je een PM gestuurd met de code.

    Voor alle anderen geïnteresseerde 17 juli weer 3 codes.

    0
  30. User  avatar
    21 XP

    [quote]Je hebt een PM 🙂

    Helaas :([/quote]

    Heel erg bedankt

    0
  31. User  avatar
    544 XP

    [quote]Heb je een PM gestuurd met de code.

    Voor alle anderen geïnteresseerde 17 juli weer 3 codes.[/quote]

    2 codes bedoel je? Je hebt zelf ook een code nodig voor de download 😉 Of heb je meerdere accounts met reservringen?

    0
  32. User  avatar
    46 XP

    [quote]Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).

    Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.[/quote]

    Heb je er nog 1 voor me?
    Alvast bedankt!

    0