De titel verklapt het al. Ik heb destiny via Bol.com besteld en ik zou op 24 juni voor 18 uur de beta krijgen. Dit zolang de voorraad strekt. Nu is 24 juni voor 18.00 uur een ruim begrip. Dit kan 00.01 zijn maar ook 17.59 uur.
Ik begin toch “zenuwachtig” te worden of ik de voorraad misgelopen ben of dat ik nog een kans maak.
Of te wel …. heeft iemand al een beta key gekregen?
Happy Camper

bestel hem bij bartsmit
Ik heb sinds oktober al alles gerigistreerd op de Bungie site en heb ook nog niks gehad
Ik heb hem op 17-06-14 besteld bij Bol.com en heb op 23-06-14 de beta code toegestuurd gekregen.
Er is dus nog hoop 🙂 nog 1,5 uur en dan weet ik het
ik heb me nooit ergens voor aangemeld, maar toch heb ik de key gekregen op de dag dat Nederland 5-1 won van Spanje
Volgens mij hoef je je niet aan te melden als je een preorder met beta hebt. Als dat wel zo is …… Dan heb ik om 18 uur niks 😉
ik heb de code al een tijdje.
ik voel me echt een noob 🙂 ik was zo gefocust op 24 juni dat ik niet gezien had, dat mijn code al gisteren verzonden was 🙂
Bungie zou in 2014 contact met me opnemen. Hopelijk is dat voor september 😉
2 dagen geleden gehad 2 zelfs 🙂
[quote]2 dagen geleden gehad 2 zelfs :)[/quote]
Hoe kom je aan 2 beta keys? XD
[quote]Hoe kom je aan 2 beta keys? XD[/quote]
2 mailtjes achter elkaar gekregen alleen met verschillende keys xD
Als je er geen hebt mag je hem hebben 🙂
[quote]2 dagen geleden gehad 2 zelfs :)[/quote]
Die zou ik wel graag willen hebben 🙂
[quote]Die zou ik wel graag willen hebben :)[/quote]
Als Mr Patty hem niet wilt dan is die van jou 🙂
[quote]Als Mr Patty hem niet wilt dan is die van jou :)[/quote]
heb je ook eentje voor mij ? 😛 hahaha
[quote]2 mailtjes achter elkaar gekregen alleen met verschillende keys xD
Als je er geen hebt mag je hem hebben :)[/quote]
Haha ja, ik zou hem wel heel graag willen hebben als je hem inderdaad aan mij weg wilt geven. 😀
[quote]Haha ja, ik zou hem wel heel graag willen hebben als je hem inderdaad aan mij weg wilt geven. :D[/quote]
Je hebt een PM 🙂
[quote]heb je ook eentje voor mij ? 😛 hahaha[/quote]
Helaas 🙁
Bedankt Said!!! 😀
[quote]Bedankt Said!!! :D[/quote]
Most welcome 🙂
Als iemand er ook nog een extra zou hebben dan zou ik die echt super graag willen hebben als dat mag 😀
Ik heb de beta nog niet ontvangen! Weet ook niet wanneer ik hem zal krijgen
Heb nog 2 extra codes voor wie interesse heeft.
[quote]Die zou ik wel graag willen hebben :)[/quote]
Nog nodig?
[quote]Heb nog 2 extra codes voor wie interesse heeft.
Nog nodig?[/quote]
Als je 1 over hebt. stel ik me beschikbaar.
[quote]Als je 1 over hebt. stel ik me beschikbaar.[/quote]
Je hebt een PM
[quote]Je hebt een PM[/quote]
top!! hartstikke bedankt!
[quote]top!! hartstikke bedankt![/quote]
Geen dank:)
Heeft er nog iemand een extra key beschikbaar? las op [url=http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/destiny-beta-te-spelen-met-al-je-vrienden/]http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/destiny-beta-te-spelen-met-al-je-vrienden/[/url] dat ze 3 beta keys per pre-order versturen
Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).
Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.
[quote]Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).
Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.[/quote]
dan houd ik me graag aanbevolen. Sta langer dan een jaar ingeschreven.
[quote]dan houd ik me graag aanbevolen. Sta langer dan een jaar ingeschreven.[/quote]
Heb je een PM gestuurd met de code.
Voor alle anderen geïnteresseerde 17 juli weer 3 codes.
[quote]Je hebt een PM 🙂
Helaas :([/quote]
Heel erg bedankt
[quote]Heb je een PM gestuurd met de code.
Voor alle anderen geïnteresseerde 17 juli weer 3 codes.[/quote]
2 codes bedoel je? Je hebt zelf ook een code nodig voor de download 😉 Of heb je meerdere accounts met reservringen?
[quote]Nog 4 van de 10 codes beschikbaar. 1tje kan ik direct leveren en de anderen pas 17 juli (PS4).
Geef alleen de codes weg aan geregistreerde gebruikers die minimaal een jaar op de site zijn ingeschreven.[/quote]
Heb je er nog 1 voor me?
Alvast bedankt!