Forum

Topic: Safari en inloggen

Anoniem's avatar

Hey,

ik kijk al regelmatig al een aantal dagen op deze site.. en ik vind hem mooi, overzichtelijk, goed en snel nieuws echt top jongens.

dus ik heb besloten ik ga me hier registeren ..

ik zat dus op mijn MAC machine en ik ging me registeren.
nou alles prima en perfect verlopen.

dus ik ga inloggen .. en vervolgens krijg je een message van dat je browser je automatisch doorstuurd ook dat is perfect gegaan ..

en vervolgens staat er dat ik niet ben ingelogd.

vervolgens probeer ik het nogmaals.. maar het werkt niet.

ik zou niet 123 weten waar het aan ligt maar in Internet Explorer 7 doetie het perfect ook inloggen ..

mijn vraag was … weten jullie dat je met Safari niet kan inloggen ..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 1386 XP
    Redd's avatar

    Ik denk persoonlijk dat ze zich er niet van bewust zijn, mede omdat Safari relatief onbekend is. 🙁 (Relatief.. 😉 )

    Daar zal even naar gekeken moeten worden door de staff, denk ik. Is safari mac-only? Ben er zelf niet echt bekend mee.

    Bytheway, mischien klinkt dit veel te fanboy-van-ps3sense-ish maar hoort dit niet thuis in het Feedback forum? 🙂

  2. 19 XP
    JAT1M's avatar

    mja .. eigenlijk wel .. toch ?

    maar ey .. Safari is er ook voor Win32 .. dus .. en zoals Windows 5 en 6 Internet Explorer 7 als defaulth browser hebben en linux mozilla firefox heeft zo heeft MAC Safari als defaulth browser

    (hij mag verplaatst worden hoor naar feedback .. mijn excuus hiervoor)

  3. 251 XP
    Bassen's avatar

    Je kan gewoon firefox gebruiken :26:

  4. 19 XP
    JAT1M's avatar

    maar dat zuigt :P.. hijs traag enzo ..

    ik hoop dat er een update is ofzo van vBulletin waardoor het werkt op safari ..
    voor de rest is safari wel de snelste browser he.. 😛
    der is er geen een zo snel.

  5. 207 XP
    Niekker's avatar

    mijn IE8 is nog sneller:p

  6. 19 XP
    JAT1M's avatar

    durf te wedde van niet 😛

  7. 251 XP
    Bassen's avatar

    maar dat zuigt :P.. hijs traag enzo ..

    ik hoop dat er een update is ofzo van vBulletin waardoor het werkt op safari ..
    voor de rest is safari wel de snelste browser he.. 😛
    der is er geen een zo snel.

    Ik gebruik altijd firefox, werkt sneller en makelijker dan safari (vind ik)

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik ben er inderdaad van op de hoogte dat hij Safari moeilijk doet met het inloggen. Ik ben al aant googlen of andere mensen dit probleem ook hebben met vBulletin. Ik raad je aan je browser cache en je cookies van dit domein eens te verwijderen.

    Ik hoop dat het hierdoor opgelost is. En kan je wel gewoon posten overigens nadat je je gegevens in hebt gevoerd? Want het komt weleens voor dat het even duurt voordat de module die aangeeft of je ingelogt bent gescynced is.

  9. 19 XP
    JAT1M's avatar

    tot zo ver geeftie aan dat je word door gelinkt en da dat staat er gewoon dat ik gast ben ..

    en ik heb ook al wat je zei de cookies enzo leeg gemaakt ..

    bassen .. wat ook nog wel eens leuk is is deze test .,
    http://webstandards.org/files/acid2/test.html

    mijn safarietje doet het perfect hoe het hoort .. zover ken ik geen een browser die het verder kan .. 🙂 is wel grappig

  10. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zit je toevallig ook op andere boards die vBulletin gebruiken en zoja, heb je daar hetzelfde probleem?

  11. 19 XP
    JAT1M's avatar

    nope uuhm .. althans .. ik kan een proberen … ein moment mal 😀

  12. 19 XP
    JAT1M's avatar

    M4GN3T

    www.psp-media.nl kan ik wel inloggen …. en hun hebben ook een vBoard

  13. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm raar indd, naja ik zal dan ff verder kijken om te zien waar het aan ligt wil het wel graag fixxed hebben namelijk 😛

  14. 19 XP
    JAT1M's avatar

    zou wel mooi zijn voor de maccers onder ons 🙂

  15. 1386 XP
    Redd's avatar

    Sorry Jatim?

    Ik heb een browser die de acid3 test doorstaat. 😉 Dan welliswaar niet op mijn vista-machine’tje.
    Firefox zou ik nooit meer inruilen, buiten dat hij compleet gecustomized is ben ik ruim tevreden met FF.

  16. 19 XP
    JAT1M's avatar

    huh … echt ??? welke browser heb je ?

  17. 304 XP
    Edwin's avatar

    Hmm ik heb Safari ook even geprobeerd (niet tevreden btw, dus weer terug naar IE), maar je logt idd niet in, maar volgens mij kan je dan wel berichten posten! Probeer eens!:)

  18. 19 XP
    JAT1M's avatar

    als ik niet kan inloggen .. hoe wil je dan berichten posten ? 😛

  19. 304 XP
    Edwin's avatar

    als ik niet kan inloggen .. hoe wil je dan berichten posten ? 😛

    Heb je het nou al geprobeerd of niet? Praten we dan verder 🙂

  20. 19 XP
    JAT1M's avatar

    ik kan niet inloggen … dus .. hoe wil ik dan berichten posten ?

  21. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hij bedoelt dat het kan zijn dat het lijkt alsof je niet ingelogd bent. Dus dat je dingen ziet zoals het inlog veld hierboven terwijl je ingelogd bent. Dit heeft met cookiesync te maken, dat neit alle modules tegelijk detecteren dat je ingelogd bent maar het postsysteem doet dit als eerste :).

    Klein communicatie foutje denk ik xD

  22. 19 XP
    JAT1M's avatar

    ow .. ok dan ga ik eens proberen ..

    [UPDATE: 22:07 23-4-2008]

    ok .. het kan dus niet .. ik login .. dan krijg ik .. dat bericht dat ik me heb ingelogd, vervolgens ga ik dan naar dit topic druk ik op “new reply” en hij vraagt of ik me eerst wil inloggen

    (die quick reply heb je niet als je nog niet bent ingelogd)

    dus .. nogmaals .. jammer ..

    [Update 2]

    tis idd een cookie probleem, en ik kan moeilijk een cookie van IE7 op een mac machine gooie 😛
    en mac heeft alle cooks in 1 file soort van database en daar kan ik wel op mijn gemak in zoeken maar er staat geen PS3-Sense tussen .. alsof Safari geen cookie wil aanmaken .. hmmm

  23. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    K, naja dan zal ik zo snel mogelijk een fix proberen te vinden 😉

  24. 304 XP
    Edwin's avatar

    Tis echt een bug in Safari zelf btw, ik heb Safari op een Windows bak en daar werkt et ook niet.

  25. 19 XP
    JAT1M's avatar

    wrm kan ik dan wel op een andere site inloggen terwijl het ook vBoard is ?
    misschien versie verschil ?

  26. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    wrm kan ik dan wel op een andere site inloggen terwijl het ook vBoard is ?
    misschien versie verschil ?

    vBulletin 3.7 Final komt eerdaags uit en zover ik weet draait psp-media op 3.7 RC1

  27. 1386 XP
    Redd's avatar

    huh … echt ??? welke browser heb je ?

    Sorry! Mijn fout, het was wel safari!

    Icm met de Web3.0 tookit en wat kleine dingetjes haal je de acid3 test op 100%! 😉

    Overgens haalt safari ook al 75% zonder toolkit, zelfs daar kunnen andere browsers niet aan tippen.

  28. 19 XP
    JAT1M's avatar

    Sorry! Mijn fout, het was wel safari!

    Icm met de Web3.0 tookit en wat kleine dingetjes haal je de acid3 test op 100%! 😉

    Overgens haalt safari ook al 75% zonder toolkit, zelfs daar kunnen andere browsers niet aan tippen.

    precies !!

    vBulletin 3.7 Final komt eerdaags uit en zover ik weet draait psp-media op 3.7 RC1

    kijk .. daar zal het aan liggen .. ik zou zeggen doe rustig aan .. want ik heb hier ook een gaming bak staan .. (das waar ik nu mee post)

  29. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Firefox haalt alleen maar 53% <_<... is er een plugin voor firefox dat Acid3 goed ondersteund???

  30. 356 XP
    Godfather's avatar

    Ik heb ook hetzelfde probleem met Firefox.

  31. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Gewoon hier inloggen www.ps3-sense.nl/forum.php, de frontpage synced de cookies wat later.