Topic: [GEZ] Gta 5 gezocht

26 juni 2014om 14:27

heb gister weer een playstation gehaald en ben opzoek naar gta V voor een kleine prijs. rond de 15-20 euro incl verzending.

2 reacties

  1. User  avatar
    1043 XP

    voor 35 mag je mijn steelcase versie hebben ,

    0
  2. User  avatar
    833 XP

    [quote]voor 35 mag je mijn steelcase versie hebben ,[/quote]

    heb de steelcase al.

    had bij de release gta 5 special edition gekocht. en heb alleen het doosje nog gehouden.

    maar ik ben hopelijk ook weer voorzien, ga hem zaterdag
    slotje

    ophalen

    word wel een duur grapje. gta special edition, daarna normale en later dit jaar de ps4 versie

    0