Topic: Mediamarkt 3=2

30 juni 2014om 19:00

Bij mediamarkt is nu de actie 3 halen 2 betalen, jammer genoeg geld dit alleen in de winkels zelf en niet online.
[img]http://pics.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-813264025/feecms_x_x_x[/img]

18 reacties

  1. User  avatar
    357 XP

    Ik zou wel even gaan kijken in de MM als ik wat leuks kan uit pikken. Kan je ook bijv. 2 PS4 games en 1PC game nemen?

    0
  2. User  avatar
    83 XP

    [quote]Ik zou wel even gaan kijken in de MM als ik wat leuks kan uit pikken. Kan je ook bijv. 2 PS4 games en 1PC game nemen?[/quote] Er staat alle combinaties mogelijk dus denk het wel

    0
  3. User  avatar
    9970 XP

    hoe zit het met pre-orders?

    0
  4. User  avatar
    247 XP

    [quote]hoe zit het met pre-orders?[/quote]

    Dat zou mooi zijn, dan haal ik GTA, FIFA 15 en Unity! Maar dat lijkt me iets te mooi om waar te zijn

    0
  5. User  avatar
    77 XP

    idd als pre orders tellen dan wordt het gta v, fifa 15 en dying light.. zou nice zijn..

    kan op dit moment geen games bedenken die uit zijn, ja misschien sniper elite 3.. gelukkig komen de goede maanden er weer aan met alle releases haha

    hoe lang is de actie eigenlijk geldig?

    0
  6. User  avatar
    357 XP

    [quote]idd als pre orders tellen dan wordt het gta v, fifa 15 en dying light.. zou nice zijn..

    kan op dit moment geen games bedenken die uit zijn, ja misschien sniper elite 3.. gelukkig komen de goede maanden er weer aan met alle releases haha

    hoe lang is de actie eigenlijk geldig?[/quote]

    Weekje meestal. Heb ook Budgetgaming gezien dat mensen 3x 50,- kaart hebben gehaald en er 100,- voor hebben betaald.

    0
  7. User  avatar
    1783 XP

    Pre- orders tellen meestal niet

    0
  8. User  avatar
    357 XP

    [quote]Pre- orders tellen meestal niet[/quote]

    Kan je net zo goed 3 50euro kaarten halen voor 100. Kan je ongeveer 2 pre-order games kopen via de store, dat delen door 2 is 50 euro each game.

    0
  9. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Kan je net zo goed 3 50euro kaarten halen voor 100. Kan je ongeveer 2 pre-order games kopen via de store, dat delen door 2 is 50 euro each game.[/quote]
    dat is wel een goeie eigenlijk!
    zo kun je natuurlijk ook playstation Plus halen 🙂

    0
  10. User  avatar
    588 XP

    [quote]dat is wel een goeie eigenlijk!
    zo kun je natuurlijk ook playstation Plus halen :)[/quote]

    tegoed kaarten zijn niet inbegrepen

    0
  11. User  avatar
    717 XP

    Leuke actie hoor, jammer dat er alleen geen (nieuwe) games zijn voor de PS4 🙁

    0
  12. User  avatar
    357 XP

    [quote]tegoed kaarten zijn niet inbegrepen[/quote]

    Ik heb er gister 3 gehaald! Ik kan je een foto laten zien

    0
  13. User  avatar
    280 XP

    Ik was vandaag toevallig bij de Media Markt alleen had die actie over het hoofd gezien buiten, dus kom ik bij de kassa met mijn 5 Blu-ray’s zegt die vrouw dat ze 3=2 zijn.
    Natuurlijk gelijk terug naar boven gegaan om extra film te halen. xD

    0
  14. User  avatar
    100 XP

    Was gister ook bij de MediaMarkt en heb daar gewoon 3 50EURO PSN Cards gehaald voor de prijs van 2!
    Je moet gewoon niks aan iemand vragen en gewoon naar een kassa gaan zonder iemand met verstand van games 😛

    0
  15. User  avatar
    357 XP

    [quote]Was gister ook bij de MediaMarkt en heb daar gewoon 3 50EURO PSN Cards gehaald voor de prijs van 2!
    Je moet gewoon niks aan iemand vragen en gewoon naar een kassa gaan zonder iemand met verstand van games :P[/quote]

    Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.

    0
  16. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.[/quote]

    Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?

    0
  17. User  avatar
    100 XP

    [quote]Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.[/quote]

    is dat zo?

    ik heb namelijk alleen ps plus een jaar gekocht en heb dus nog 2 codes niet geactiveerd. maar dat moet nu vast wel lukken aangezien ik nu dan gewoon nog 100 heb.

    0
  18. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?[/quote]

    Misschien omdat ik 100,01,- heb? Ik zou wel even kijken.

    [quote]Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?[/quote]

    thanks btw! Ik heb maar iets voor CoD gehaald en nu heb ik m’n derde kaart ook kunnen activeren.

    0