Topic: Vraag over nedgame

07 juli 2014om 11:25

Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?

6 reacties

  1. User  avatar
    150 XP

    [quote]Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
    Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?[/quote]

    Bij bol.com moet je het verschil daarna zelf nog afrekening. Ik weet niet hoe dit bij nedgame is.

    0
  2. User  avatar
    789 XP

    [quote]Bij bol.com moet je het verschil daarna zelf nog afrekening. Ik weet niet hoe dit bij nedgame is.[/quote]

    Helaas heeft bol.com niet het spel wat ik wil want het is nog niet uit in europa

    0
  3. User  avatar
    150 XP

    [quote]Helaas heeft bol.com niet het spel wat ik wil want het is nog niet uit in europa[/quote]
    Ja dat dacht ik al. Meeste cadeaukaarten werken zo. Dus ik denk dat het bij nedgame net zo werkt. Je kan altijd kijken je ziet het wel bij het afrekenen toch?

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    [quote]Ja dat dacht ik al. Meeste cadeaukaarten werken zo. Dus ik denk dat het bij nedgame net zo werkt. Je kan altijd kijken je ziet het wel bij het afrekenen toch?[/quote]

    Ik zal het vanavond dan maar proberen
    EDIT: ik ben net achtergekomen dat je ook gewoon een entertainment card van €5 kan kopen
    Dus… Dat ga ik dadelijk doen want met verzendkosten kost het €52

    0
  5. User  avatar
    543 XP

    [quote]Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
    Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?[/quote]

    Er komt nog wel 1,95 verzendkosten bij.
    Dus als je een Nationale Entertainment Card van 50 euro hebt, dan moet je nog 95 cent bijbetalen. Dat kan dan bv. met iDeal.

    0
  6. User  avatar
    543 XP

    [quote]EDIT: ik ben net achtergekomen dat je ook gewoon een entertainment card van €5 kan kopen
    Dus… Dat ga ik dadelijk doen want met verzendkosten kost het €52[/quote]

    Dat kan natuurlijk ook, maar waarom niet gewoon iDeal voor de laatste paar euro’s?

    0