Topic: Pm’s doen het niet

08 juli 2014om 00:45

Hallo
Ik gebruik tapatalk om deel te nemen aan dit forum, maar ik kan geen pm’s versturen of ontvangen.
Weet iemand waardoor dit komt en of dit gefixt kan worden?

3 reacties

  1. User  avatar
    20030 XP

    PM’s worden niet ondersteunt in Tapatalk, aangezien dit een ander systeem is.

    0
  2. User  avatar
    88 XP

    [quote]PM’s worden niet ondersteunt in Tapatalk, aangezien dit een ander systeem is.[/quote]

    Oké dan snap ik het.
    Wel balen trouwens!

    0
  3. User  avatar
    20030 XP

    [quote]Oké dan snap ik het.
    Wel balen trouwens![/quote]

    Ja tapatalk ondersteunt geen custom code, helaas!

    0