Hallo
Ik gebruik tapatalk om deel te nemen aan dit forum, maar ik kan geen pm’s versturen of ontvangen.
Weet iemand waardoor dit komt en of dit gefixt kan worden?
Topic: Pm’s doen het niet
08 juli 2014om 00:45

PM’s worden niet ondersteunt in Tapatalk, aangezien dit een ander systeem is.
[quote]PM’s worden niet ondersteunt in Tapatalk, aangezien dit een ander systeem is.[/quote]
Oké dan snap ik het.
Wel balen trouwens!
[quote]Oké dan snap ik het.
Wel balen trouwens![/quote]
Ja tapatalk ondersteunt geen custom code, helaas!