Topic: [GEZ] MGS Legacy

08 juli 2014om 22:08

Hallo,

Ik ben op zoek naar de Metal Gear Solid Legacy, het liefst helemaal compleet. Heb je deze, stuur mij dan een PM.

Mvg.

Robin

2 reacties

  1. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Hallo,

    Ik ben op zoek naar de Metal Gear Solid Legacy, het liefst helemaal compleet. Heb je deze, stuur mij dan een PM.

    Mvg.

    Robin[/quote]

    29eurpo used bij Gamemania

    [url]http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=29205#0[/url]

    0
  2. User  avatar
    112 XP

    Gezien, maar ik zoek omgeing Den Bosch..of via een andere manier..:)

    0