Topic: [GEZ]: Lego The Hobbit (PS4)

13 juli 2014om 13:36

De titel zegt genoeg denk ik zo 🙂

ik dacht aan een bedrag van 25,-

Gr

Sjoerd

4 reacties

  1. User  avatar
    734 XP

    Heb deze wel te koop, maar gaat niet minder dan voor 30 euro exclusief verzendkosten.

    PM, als je interesse hebt.

    0
  2. User  avatar
    1299 XP

    [quote]Heb deze wel te koop, maar gaat niet minder dan voor 30 euro exclusief verzendkosten.

    PM, als je interesse hebt.[/quote]
    Nieuw is deze 37,50 inclusief verzendkosten.

    [url]http://www.yourgamezone.nl/epages/Yourgamezone.sf/?Locale=nl_NL&ObjectPath=/Shops/Yourgamezone/Products/16569&ViewAction=ViewProductViaPortal[/url]

    0
  3. User  avatar
    280 XP

    [quote]Nieuw is deze 37,50 inclusief verzendkosten.

    [url]http://www.yourgamezone.nl/epages/Yourgamezone.sf/?Locale=nl_NL&ObjectPath=/Shops/Yourgamezone/Products/16569&ViewAction=ViewProductViaPortal[/url][/quote]

    Daarom vond ik 25 wat reëler voor een 2e hands spel

    0
  4. User  avatar
    734 XP

    [quote]Daarom vond ik 25 wat reëler voor een 2e hands spel[/quote]
    Helaas voor deze prijs doe ik hem niet weg.

    0