Topic: Defiance Free 2 Play

14 juli 2014om 18:58

Hey, vanaf morgen (15-07-2014) is Defiance free to play op PS3. Wie gaat hem ook spelen? Lijkt me wel leuk om met een psx-sense clubje te spelen…

Who’s with me?

5 reacties

  1. User  avatar
    789 XP

    Ik zou wel willen maar ik heb geen ps3 dus… Ik hoop dat die naar de ps4 komt

    0
  2. User  avatar
    1042 XP

    Ik speel op de ps4 sorry

    0
  3. User  avatar
    955 XP

    Ff morgen kijken of het wat is dan! 🙂

    0
  4. User  avatar
    588 XP

    thanks ga hem morgen effe proberen was het al bijna vergeten

    0
  5. User  avatar
    6 XP

    [quote]Hey, vanaf morgen (15-07-2014) is Defiance free to play op PS3. Wie gaat hem ook spelen? Lijkt me wel leuk om met een psx-sense clubje te spelen…

    Who’s with me?[/quote]

    volgens mij is et uitgesteld [url]http://www.trionworlds.com/defiance/en/2014/07/14/defiance-free-to-play-on-xbox-360-and-playstation-3-delayed/[/url]

    0