Topic: ik heb morgen 2 beta key’s voor destiny!

16 juli 2014om 15:51

hallo,
wie een beta key wilt moet mij even pm sturen op psn
nickname is limburgerr

Ik hoor het graag!

eentje is al weg aan JVO2000_Shadow

laatste is weg naar denizz

13 reacties

  1. User  avatar
    1043 XP

    ik krijg er ook 3 dus heb er ook 2 in de aanbieding Ps4 versie

    0
  2. User  avatar
    18 XP

    [quote]ik krijg er ook 3 dus heb er ook 2 in de aanbieding Ps4 versie[/quote]
    bedoel je geen 2 want neem aan dat je zelf ook wilt spelen!?

    0
  3. User  avatar
    1043 XP

    [quote]bedoel je geen 2 want neem aan dat je zelf ook wilt spelen!?[/quote]

    Dat zeg ik als je even goed leest 😉

    0
  4. User  avatar
    208 XP

    [quote]ik krijg er ook 3 dus heb er ook 2 in de aanbieding Ps4 versie[/quote]

    Ik wil wel hoor 😀 😉

    0
  5. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Ik wil wel hoor 😀 ;)[/quote]

    Is goed , dan post ik hem morgen in privéberichten of PSN wat jij wil ?

    0
  6. User  avatar
    734 XP

    Heb het al.

    0
  7. User  avatar
    183 XP

    [quote]ik krijg er ook 3 dus heb er ook 2 in de aanbieding Ps4 versie[/quote]

    As je wilt mag je mij een code sturen 🙂

    0
  8. User  avatar
    121 XP

    [quote]ik krijg er ook 3 dus heb er ook 2 in de aanbieding Ps4 versie[/quote]
    zou ik er 1 mogen hebben?

    0
  9. User  avatar
    1039 XP

    Mag ik er aub ook een?

    0
  10. User  avatar
    1043 XP

    [quote]As je wilt mag je mij een code sturen :)[/quote]

    ik stuur je hem morgen aangezien jij de eerstvolgende ben die om de code vraagt 😉

    Nu zijn ze op want wil zelf ook nog de beta doen D

    0
  11. User  avatar
    92 XP

    Mij ook eentje alsjeblieft 🙂 mijn psn naam is Skillzone_NL alvast bedankt 🙂

    0
  12. User  avatar
    594 XP

    Preorder in de store en daarna cancelen..
    Voordat je cancelt is de beta al aan t downloaden :-))

    0
  13. User  avatar
    150 XP

    Als iemand een extra Key heeft, denk er dan aan dit wellicht te delen met: [u][url=http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15669-Ik-zoek-een-Destiny-Beta-code-%28ps4%29]de applicanten[/url][/u] in de topic
    (natuurlijk is het aan jou om te bepalen waar en aan wie je het geeft).

    Top dat er in ieder geval wordt gedeeld !

    Slotje.

    0