Topic: trials fusion servers

19 juli 2014om 00:52

Hi people.

Ik heb sinds gisteren trials fusion. Spel is epic, maar ik kan met geen mogelijkheid inloggen bij de ubi servers via uplay. Ik heb alle fixes die ik heb kunnen vinden wel zo’n beetje geprobeerd. Uplay dingen unlocken van trials buiten de game om lukt wel, maar ook dan kom ik in het spel niet op de server. Heeft 1 van jullie dit probleem misschien ook (gehad?)

14 reacties

  1. User  avatar
    9074 XP

    [url]http://forums.ubi.com/showthread.php/870026-Cannot-connect-to-Ubisoft-servers-on-PS4/page3[/url]

    0
  2. User  avatar
    352 XP

    Al geprobeerd. Werkt dus niet voor mij…

    0
  3. User  avatar
    1688 XP

    [quote]Hi people.

    Ik heb sinds gisteren trials fusion. Spel is epic, maar ik kan met geen mogelijkheid inloggen bij de ubi servers via uplay. Ik heb alle fixes die ik heb kunnen vinden wel zo’n beetje geprobeerd. Uplay dingen unlocken van trials buiten de game om lukt wel, maar ook dan kom ik in het spel niet op de server. Heeft 1 van jullie dit probleem misschien ook (gehad?)[/quote]

    Spel is epic? Ben je nu serieus? Als je dit epic noemt heb je denk ik geen idee wat epic betekent.

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Spel is epic? Ben je nu serieus? Als je dit epic noemt heb je denk ik geen idee wat epic betekent.[/quote]

    god wat ben jij een zeurkous zeg, ik zeik tog ook niet over de ladyboy porno die jij graag kijkt ?

    0
  5. User  avatar
    352 XP

    [quote]god wat ben jij een zeurkous zeg, ik zeik tog ook niet over de ladyboy porno die jij graag kijkt ?[/quote]

    Haha!
    Hij zanikt inderdaad. Trials is imho awesome maar Ubi faalt met de servers

    Chronic was je glaasje azijn weer lekker vriend?

    0
  6. User  avatar
    1688 XP

    [quote]god wat ben jij een zeurkous zeg, ik zeik tog ook niet over de ladyboy porno die jij graag kijkt ?[/quote]

    Goeie pisvlek dat je er bent! Mensen noemen alles epic tegenwoordig man….als dit al epic is. Ga weg joh!

    0
  7. User  avatar
    352 XP

    Bedankt voor je oplossing Chronic, top!

    0
  8. User  avatar
    1783 XP

    [quote]Goeie pisvlek dat je er bent! Mensen noemen alles epic tegenwoordig man….als dit al epic is. Ga weg joh![/quote]

    Jij zou baas van de VN moeten worden man

    0
  9. User  avatar
    252 XP

    dat had ik de eerste paar weken ook, daarna lukte het inloggen wel opeens en nu doet hij het gewoon steeds

    0
  10. User  avatar
    352 XP

    [quote]dat had ik de eerste paar weken ook, daarna lukte het inloggen wel opeens en nu doet hij het gewoon steeds[/quote]

    Nou, daar hoop ik dan maar op…

    0
  11. User  avatar
    1793 XP

    [quote]Spel is epic? Ben je nu serieus? Als je dit epic noemt heb je denk ik geen idee wat epic betekent.[/quote]

    Ik geef je 100% gelijk. De game is zalig maar epic kan je het echt niet noemen. Een game die ik epic zou noemen: borderlands series

    Maar so what, just enjoy the game … Geen discussies nodig voor zo een onzin….

    0
  12. User  avatar
    1688 XP

    [quote]Ik geef je 100% gelijk. De game is zalig maar epic kan je het echt niet noemen. Een game die ik epic zou noemen: borderlands series

    Maar so what, just enjoy the game … Geen discussies nodig voor zo een onzin….[/quote]

    En dat is precies mijn punt. Tof dat het een leuke game is….maar de jeugd van tegenwoordig met hun EPIC pfffff. Contacteer UBI en probeer het daar zou ik denken….ze hebben vast een epische oplossing ervoor 😛

    0
  13. User  avatar
    1140 XP

    [quote]Spel is epic? Ben je nu serieus? Als je dit epic noemt heb je denk ik geen idee wat epic betekent.[/quote]

    Ik vind de game ook Epic, ben ik nu raar? Iedereen heeft een andere opvatting voor het woord epic, als een game mij gekluisterd houdt aan de buis, goede gameplay, veel replaywaarde en veel inhoud heeft en daar bovenop mij nog verslaafd maakt aan de game, dan doe je iets goed en vind ik de game wel epic. Betere game voor mij in jaren 🙂

    0
  14. User  avatar
    252 XP

    het is bovendien een mening, dat jij het spel minder vind kan, maar misschien vind hij hem wel epic.
    geef hem geen ongelijk btw

    0