Topic: destiny beta please!!

23 juli 2014om 13:54

ik heb destiny gepreorderd in de store maar kan de beta niet downloaden heeft iemand heel misschien een code voor mij achter ? ik zou je heel dankbaar zijn.
als je 1 hebt stuur dan prive naar : [email protected]
alvast bedankt!!

2 reacties

  1. User  avatar
    544 XP

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15669-Ik-zoek-een-Destiny-Beta-code-%28ps4%29/page4[/url]

    [url]http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15679-Destiny-PS4/page6[/url]

    lijken me wel genoeg topics toch voor keys om weer een 3e te openen….

    0
  2. User  avatar
    150 XP

    [quote]ik heb destiny gepreorderd in de store maar kan de beta niet downloaden heeft iemand heel misschien een code voor mij achter ? ik zou je heel dankbaar zijn.
    als je 1 hebt stuur dan prive naar : [email][email protected][/email]
    alvast bedankt!![/quote]

    Als je het spel hebt gepreorderd, dan moet het bestand tussen je downloadlijst zitten.

    0