Forum

Topic: BATTLEFIELD 3 problemen

Anoniem's avatar

Hey gamers

Ik vroeg me af , of dat het normaal is dat je ps3 constant tielt slaat als je bf3 speelt.

Ik speel altijd rush 400 en TDM 500. Het zijn dus zeer lange matches wat dus echt tijd kost. Telkens op het einde van zo een match lijkt het dat de ps3 dat darken effect niet aan kan. Hij slaat gewoon tielt…

De ps3 is nog maar net aangekocht en met andere spellen heb ik dat probleem niet. Ik speel nu wel al een week enkel bf3 dus veel vergelijkingen kan ik niet melden.

Ik heb snel een willekeurige site geplukt voor te zien dat ik niet de enige ben. Blijkbaar komt het door een update/patch dat je ps3 nu altijd de kans heeft om vast te lopen.

Ik vroeg me dus af of jullie die problemen ook ondervinden? Het is serieus frustrerend als je een uur lang een match speelt en dan op eens niet je punten krijgt wegens een freeze… Nou ja hopelijk saved het tijdens in game…

Want ik heb nu al zeker 7 freezes gehad op 2 dagen tijd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 425 XP
    jamez's avatar

    Je zou de updates van de game kunnen verwijderen en die even opnieuw installeren, is maar een suggestie.

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Je zou de updates van de game kunnen verwijderen en die even opnieuw installeren, is maar een suggestie.

    detecteer ik hier sarcasme ?