Topic: Zoekt mensen om gezellig mee te gamen

29 juli 2014om 20:01

Hallo,
ik zoek mensen die deze spellen spelen!:

Playstation 4!

the last of us(morgen)
Need for speed rivals
battlefield 4(heb geen dlc’s)

Voeg me toe
limburgerr

Tot ingame!

8 reacties

  1. User  avatar
    155 XP

    meer dan de helft zegt “ja hoor is goed voeg me maar toe” en eindstand reageren ze niet op je uitnodigingen van bijv. een potje battlefield

    0
  2. User  avatar
    18 XP

    [quote]meer dan de helft zegt “ja hoor is goed voeg me maar toe” en eindstand reageren ze niet op je uitnodigingen van bijv. een potje battlefield[/quote]

    aparte mensen…

    0
  3. User  avatar
    20 XP

    Join de clan, GladiatorsGaming.nl . Coole gasten allemaal!

    0
  4. User  avatar
    155 XP

    [quote]aparte mensen…[/quote]
    zeker apart , maar goed mijn psn = ayoubelbidawi

    0
  5. User  avatar
    2 XP

    Ik ben limburger en zoek andere limburgers om mee te gamen 😀

    Add mij!

    ScorpidVenom_82

    0
  6. User  avatar
    57 XP

    jaak_trek_haak maar wel voor cod aw over 2weken op ps4

    0
  7. User  avatar
    42 XP

    Raies-rxh
    Voor bf4 en the last of us 😉

    0
  8. User  avatar
    1 XP

    Je mag me altijd toevoege. Psn blockxke7

    0