Topic: Metal Gear Rex black bouwpakket

31 juli 2014om 13:39

Het is jaren (misschien wel 20 jaar) geleden dat ik een bouwpakket invoelbaar had gezet, maar toen ik deze zag, leek het me leuk om te doen! Het voordeel bij deze is dat er geen lijm aan te pas komt, en alles blijft dus te demonteren.
In de bijlage van dit topic heb ik 2 fotol’s geplaatst van het model toen ik deze had afgemaakt.
Het enige wat ik nog moet doen is eventueel schilderen en stickers er op plakken..
Je kunt ook op de foto’s zien dat je hem op alle manieren kunt bewegen dat je maar kunt verzinnen, zelfs kleine klepjes die open kunnen en scharnieren die alle kanten op kunnen bewegen.
Ik vond het in ieder geval leuk om te maken!

[img]http://i59.tinypic.com/kbqgsn.jpg[/img] [img]http://i57.tinypic.com/23mlt2v.jpg[/img]

6 reacties

  1. User  avatar
    2442 XP

    Gaaf! Waar haal je zoiets vandaan? Dit zijn nou van die leuke collectibles. Is het wel een beetje een stevige constructie of is het neerzetten en nooit meer aanraken? 😉

    0
  2. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Gaaf! Waar haal je zoiets vandaan? Dit zijn nou van die leuke collectibles. Is het wel een beetje een stevige constructie of is het neerzetten en nooit meer aanraken? ;)[/quote]

    Dankje! Ik had de laatste van all4games.nl
    Ze zijn stevig genoeg, je kunt tenslotte alles aanpassen naar wens, en de kleine dingetjes zou je eventueel kunnen lijmen
    Aangezien dit een import uit Japan is geweest heb je er alleen Japanse uitleg bij haha

    0
  3. User  avatar
    209 XP

    Omg zo cool

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    cool!
    wel jammer dat ze metal gear ZEKE niet hebben want die zou ik maar al te graag willen hebben

    0
  5. User  avatar
    9970 XP

    [quote]cool!
    wel jammer dat ze metal gear ZEKE niet hebben want die zou ik maar al te graag willen hebben[/quote]

    Ze hebben alleen nog Rex helaas.
    De Ray komt een deze weken uit, en die ga ik ook maar bestellen denk ik, aangezien ik dit toch wel vet vind om te doen.
    De stickers er op krijgen is een andere uitdaging, erg klein, en je moet zowaar opletten hoe om je ze ‘plakt’ omdat je de tekst nog net aan kunt lezen
    Ik zal nog wel een foto plaatsen als dat klaar is, het zijn er maar 90 hahaha

    0
  6. User  avatar
    393 XP

    Mooie papercliphouder Stefan! 😉

    0