Topic: The Last Of Us "Helpdesk"

03 augustus 2014om 19:22

Hoi allemaal,

Aangezien ik me helemaal verdiept heb in het verhaal van The Last of Us. Kunnen jullie me vragen stellen omtrent het verhaal. Dus als je iets niet begreep, kun je het me hier vragen!

Ben benieuwd :).

19 reacties

  1. User  avatar
    475 XP

    Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt !

    0
  2. User  avatar
    116 XP

    [quote]Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt ![/quote]

    De gemiddelde speeltijd is 16 uur (als je het rustig aan doet). Als je het echt super langzaam speelt en alle hoeken en gaten rondspeurt kan het tot de 25 uur duren. Mocht je echt een speedrun willen doen, ben je binnen ca. 9 uur klaar.

    0
  3. User  avatar
    475 XP

    [quote]De gemiddelde speeltijd is 16 uur (als je het rustig aan doet). Als je het echt super langzaam speelt en alle hoeken en gaten rondspeurt kan het tot de 25 uur duren. Mocht je echt een speedrun willen doen, ben je binnen ca. 9 uur klaar.[/quote]

    Oh mooi ! Heel erg bedankt gelukkig gwil ik altijd alles ontdekken.

    0
  4. User  avatar
    554 XP

    [quote]Hoi allemaal,

    Aangezien ik me helemaal verdiept heb in het verhaal van The Last of Us. Kunnen jullie me vragen stellen omtrent het verhaal. Dus als je iets niet begreep, kun je het me hier vragen!

    Ben benieuwd :).[/quote]

    Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?

    0
  5. User  avatar
    833 XP

    [quote]Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt ![/quote]

    Verkeerd gereageerd

    0
  6. User  avatar
    890 XP

    [quote]Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?[/quote]

    Truus, is gehandicapt en kan dus niet werken.

    0
  7. User  avatar
    116 XP

    [quote]Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?[/quote]

    Helaas weet niemand daar iets over :P.

    [quote]Truus, is gehandicapt en kan dus niet werken.[/quote]

    Haha, waarom ook niet :).

    0
  8. User  avatar
    35 XP

    Ik heb hem zelf gehad op de ps3 en zit te twijfelen om hem nu ook op de ps4 te kopen! Is die echt veel mooier dan op ps3?? En zitten alle DLC pakketten er ook in??

    0
  9. User  avatar
    116 XP

    Alleen vragen omtrent het VERHAAL/Logica achter alles etc.

    0
  10. User  avatar
    554 XP

    [quote]Alleen vragen omtrent het VERHAAL/Logica achter alles etc.[/quote]
    Is Ellie bisexueel of was het gewoon een vriendinnen kusje ?
    Vond left behind maar een vreemde toevoeging ?!

    0
  11. User  avatar
    116 XP

    [quote]Is Ellie bisexueel of was het gewoon een vriendinnen kusje ?
    Vond left behind maar een vreemde toevoeging ?![/quote]

    Dat was eerder gewoon een vriendschappelijk kusje.

    0
  12. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Dat was eerder gewoon een vriendschappelijk kusje.[/quote]

    Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne

    0
  13. User  avatar
    116 XP

    [quote]Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne[/quote]

    Het zijn 2 pubers die nog niet eens weten wat ze zijn. Ze zijn erg in de war, en hebben alleen elkaar. Ook DEV’s van ND hebben nooit beweert dat Ellie bi/gay is.

    0
  14. User  avatar
    554 XP

    [quote]Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne[/quote]

    Denk eerder toch echt bi , ze werd anders ook flink warm van die foto van een dude ( in dat hutje waar een kist drank staat die je Ellie kan laten drinken)

    0
  15. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Het zijn 2 pubers die nog niet eens weten wat ze zijn. Ze zijn erg in de war, en hebben alleen elkaar. Ook DEV’s van ND hebben nooit beweert dat Ellie bi/gay is.[/quote]

    Dat ND er niks over verteld of kwijt wil, heeft denk ik eerder te maken dat je daarmee lekker het speculeren in leven hou en daarmee het verhaal blijft leven en ze kunnen in een deeltje 2 haar wel bi/pot maken als ze dan willen.. Pubers tja maar alleen elkaar maar hebben grijp je zomaar uit te lucht.. aangezien er aan ellie word gevraagd of zij nog 1 van een x aantal vrienden spreekt.. en wij krijgen nu maar een klein moment van haar leven te zien.

    [quote]Denk eerder toch echt bi , ze werd anders ook flink warm van die foto van een dude ( in dat hutje waar een kist drank staat die je Ellie kan laten drinken)[/quote]

    Bi ook goed 🙂 iedergeval vinger in de dyke ook.

    0
  16. User  avatar
    116 XP

    Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”

    0
  17. User  avatar
    554 XP

    [quote]Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”[/quote]

    Ok dus wel!
    heb je het spel zelf wel gespeeld ?

    0
  18. User  avatar
    116 XP

    [quote]Ok dus wel!
    heb je het spel zelf wel gespeeld ?[/quote]
    Ja, maar nadat ik ook twijfelde erover keek ik wat rond op internet en zag mensen die zeiden van “nee dat is niet zo” etc. Dusja

    0
  19. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”[/quote]

    zei toch….

    0