Topic: [GEZ] 1 ticket gamescom voor donderdag

08 augustus 2014om 19:31

Hallo allen ,

ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
wie kan me daar aub aan helpen ?

6 reacties

  1. User  avatar
    475 XP

    Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?

    0
  2. User  avatar
    116 XP

    [quote]Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?[/quote]

    Ik denk aan verkeerde dingen xD

    0
  3. User  avatar
    475 XP

    [quote]Ik denk aan verkeerde dingen xD[/quote]

    hahahaha jij mag niet meer raden 😛

    0
  4. User  avatar
    206 XP

    [quote]Hallo allen ,

    ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
    Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
    wie kan me daar aub aan helpen ?[/quote]

    Je kan waarschijnlijk gewoon een ticket daar kopen ben zelf al 5 keer geweest en heb nooit van tevoren een ticket gekocht

    0
  5. User  avatar
    451 XP

    ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn 😀 , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg 😀

    @nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

    ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .

    0
  6. User  avatar
    475 XP

    [quote]ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn 😀 , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg 😀

    @nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

    ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .[/quote]

    Cool ! Dat dat nog bestaat een docent die initiatief neemt XD Dat zie je bijna nergers meer veel plezier.

    0