Topic: Wat houd Driveclub in?

08 augustus 2014om 20:53

Ik wil graag een racegame proberen, en dan komt Driveckub mij met het PS-plus upgrade progamma het beste uit. Kan iemand uitleggen wat Driveclub eigenlijk inhoud, o.a. de club die je hebt wil ik graag iets meer over weten.

6 reacties

  1. User  avatar
    422 XP

    Google?

    [url]http://lmgtfy.com/?q=what+is+driveclub[/url]

    0
  2. User  avatar
    5761 XP

    gewoon racen pedaal 2 te metaal .

    0
  3. User  avatar
    3028 XP

    [url]http://www.psx-sense.nl/167412/gespeeld-driveclub-2/[/url]

    [url]http://www.psx-sense.nl/142677/gespeeld-driveclub/[/url]

    [url]http://www.psx-sense.nl/128260/preview-driveclub/[/url]

    0
  4. User  avatar
    230 XP

    Ik vergelijk de laatste tijd Driveclub wel met Grid 1. Maar dan de vernieuwde Grid haha. De nieuwe Grids die na Grid 1 zijn uitgekomen vind ik echt een stuk minder dan het 1ste deel. Driveclub zie ik als de echte Grid 2 die ik verwachte met nieuwe gameplay modussen en zieke grafix 😀 Klinkt misschien raar xD

    0
  5. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Ik vergelijk de laatste tijd Driveclub wel met Grid 1. Maar dan de vernieuwde Grid haha. De nieuwe Grids die na Grid 1 zijn uitgekomen vind ik echt een stuk minder dan het 1ste deel. Driveclub zie ik als de echte Grid 2 die ik verwachte met nieuwe gameplay modussen en zieke grafix 😀 Klinkt misschien raar xD[/quote]

    klinkt totaal niet raar. ik heb (of had dat weet ik nie eens meer) grid 2 en dat was sown schijtspel. die kocht ik omdat alle reviews zijden dat ie goed was en ik had er na de eerste dag al spijt van. het had nuttiger geweest als ik dat geld had omgewisseld voor briefjes van vijf en me reet ermee af had geveegd.

    0
  6. User  avatar
    1793 XP

    [quote]klinkt totaal niet raar. ik heb (of had dat weet ik nie eens meer) grid 2 en dat was sown schijtspel. die kocht ik omdat alle reviews zijden dat ie goed was en ik had er na de eerste dag al spijt van. het had nuttiger geweest als ik dat geld had omgewisseld voor briefjes van vijf en me reet ermee af had geveegd.[/quote]

    Nou ik vond grid 2 eerlijk gezegd een top Racer. Zeer time consuming maar zo zalige game

    0