Ik ben op zoek naar mensen die blazblue chrono phantasma spelen.
Het liefst geen rage quitters en geen mensen die stylish controls gebruiken.
Mijn PSN: soviet_phinal
BTW: ik gebruik Hazama en heel soms Noel
Topic: Blazblue chrono phantasma
11 augustus 2014om 14:40
