Forum

Topic: Fifa 14

Anoniem's avatar

Ik heb nu een PS3 met FIFA 14. Als ik nu een PS4 koop kom ik dan nog in aanmerking voor de overzetactie van 10 euro, of is deze allang verlopen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik heb nu een PS3 met FIFA 14. Als ik nu een PS4 koop kom ik dan nog in aanmerking voor de overzetactie van 10 euro, of is deze allang verlopen?

    Volgens mij was dat geldig tot mei ofzo, staat het ok niet op die coupon?

  2. 15 XP
    Shapeofdespair's avatar

    Volgens mij was dat geldig tot mei ofzo, staat het ok niet op die coupon?

    Welke coupon? 🙂

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Is inderdaad niet meer geldig.

  4. 260 XP
    Erik026's avatar

    Bij fifa kon dit sowieso al niet, raar genoeg.
    Het enige wat er mogelijk is (was?), is dat je voortgang meegenomen wordt naar je PS4.
    Ik dacht dat ook je carriere save mee gaat maar dat weet ik niet zeker, ik speel voornamelijk online.

  5. 15 XP
    Shapeofdespair's avatar

    Ik speel ook alleen maar FUT en wil totdat FIFA 15 uitkomt graag nog een maandje FUT/FIFA 14 spelen op de PS4. Maar die moet ik dus maar ergens tweedehands zien aan te schaffen. Als is 30 euro dan wel erg duur natuurlijk voor een maandje.

  6. 260 XP
    Erik026's avatar

    Als ik jou was zou ik gewoon een maandje wachten, ik verwacht begin september de demo dan kan je daar nog even op losgaan.

  7. 425 XP
    jamez's avatar

    Fifa had dit niet zoals sommige hierboven al vermelden. Gamemania had wel een actie dat ps3-versie + €20,- bijbetaling de ps4-versie opleverde, deze actie is al wel afgelopen.