Forum

Topic: game tv

Anoniem's avatar

ik heb nu een playstation 3 en daarmee game ik op een niet al te grote tv. binnenkort koop ik een playstation 4 en daarbij wil ik ook graag een redelijke tv hebben om op te gamen. Ik heb er weinig verstand ervan. in ieder geval dat je wel het verschil tussen de playstation 3 en 4 kunt merken, dat het er mooier uitziet. want waar ik nu op game is best klein. Ik heb niet een al te groot budget maar ik hoop dat het onder de 200 euro of onder de 250 wel ophoud. als iemand een mooie tv weet die prima is om met de playstation 4 op te gamen hoor ik dat graag

alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    wat wil je HD ready of Full HD?
    en houd rekening met je kijkafstand:
    http://www.tvstore.nl/category/196764/kijkafstand-tv.html
    en als je een goedkope wil zou ik op vergelijkingssites kijken zoals kieskeurig.nl, beslist.nl of vergelijk.nl want dat verschilt vaak behoorlijk met wat je voor datgene bedrag in de winkel kan krijgen.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Beste kijkafstand is ongeveer 2,5 de hoogte van de televisie.
    Voor de rest maakt het eigenlijk weinig uit welke je neemt. Als ie maar full-HD is. Aantal hertzen maakt met gamen niet zo heel veel uit. Afhankelijk van de maat die je wil, maar voor max 250 zal een HD televisie wel moeilijk worden. Een hele mooie van Sony van 32 inch bijvoorbeeld: http://www.scheerenfoppen.nl/nl/beeld-en-geluid/televisies/led-tv/sony/kdl-32r430-led-tv/p53180
    Zit je wel op €329, maar in die prijsklasse moet je welk gaan denken voor een goede televisie waar je weer een aantal jaar mee vooruit kan 😉

  3. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik denk dat je voor een mooi TV’tje tegen de 300-350 moet gaan zitten. Of je moet toevallig een mooie aanbieding kunnen meepakken!
    Ik zelf stel voor om een sony TV te kopen, Waarom? Nou omdat Sony TV’s weinig tot geen inputlagg geven voor de PS4. Dit is een best belangrijk gegeven voor het spelen van competitieve gameplay zoals bij COD of BF4 omdat je snel moet reageren.
    Je hebt verschillende Sony TV’s maar het is net wat jij zelf erop wilt. Hoe duurder, hoe meer erop zit.
    Maar ik heb gewoon een Sony TV voor het TV kijken en het PS4’en. En niet omdat ik een smart TV wil.

    Dit is mijn TV: http://www.plasma-discounter.nl/product/1816613/sony-kdl-40r450.html

  4. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    dan moet ik zeker even kijken met de kijkafstand. En ik zal zeker de tv’s in gedachten houden. bedankt, misschien als ik hem heb gekocht zet ik hier neer welke ik heb gekocht, bedankt

  5. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Altijd naar de kijkafstand kijken. Hoe kleiner de TV, hoe scherper het beeld ;).

  6. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    ik heb geen grote kijkafstand, iets meer dan een meter denk ik

    wat voor soort tv moet je ongeveer hebben als je geen grote kijkafstand heb, een meter of iets meer. ik denk ongeveer 1,50 of 1,70. Hoe groot moet hij dan zijn zodat het ook op de ps4 er mooi uitziet?

  7. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    ik heb geen grote kijkafstand, iets meer dan een meter denk ik

    wat voor soort tv moet je ongeveer hebben als je geen grote kijkafstand heb, een meter of iets meer. ik denk ongeveer 1,50 of 1,70. Hoe groot moet hij dan zijn zodat het ook op de ps4 er mooi uitziet?

    Maximaal 32 inch.

  8. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Volgens mij is de input lag van goedkope modellen best hoog.
    Anders een 32 inch monitor die hebben weinig Inputlag

  9. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    zou iemand een link van een goede tv voor de playstation 4 om op te gamen neer willen zetten, de kijkafstand is ongeveer 1,50 meter. een goede tv die prima is voor de ps4. alvast bedankt

  10. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik heb een Toshiba 32 inch FULL HD 3D 200 HZ tv (ik zit op ongeveer 1.9m kijkafstand)

  11. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ik zit ook 1.50 zit op 94 cm