Topic: Wii U spellen

15 augustus 2014om 18:03

Vandaag heb ik een Wii U gekocht voor m’n zoontje. Ik ben zelf een echte playstation liefhebber, maar misschien heeft de wii u toch een aantal exclusives die leuk zijn. Heb je tips voor me? De snes was mijn laatste nintendo dus ik kom alleen op zelda of mario 🙂 Mariokart 8 zat bij de console

19 reacties

  1. User  avatar
    208 XP

    Rayman legends! Geen exclusive maar toch!

    0
  2. User  avatar
    116 XP

    Alle mario games :p

    0
  3. User  avatar
    230 XP

    Ik ga ook binnenkort voor een Wii U. Games die bij mij op wijzer staan zijn:

    – Pikmin 3
    – Super mario 3d world
    – Mario Kart 8
    – Game en Wario
    – Legend of zelda: Wind waker HD

    0
  4. User  avatar
    1783 XP

    Lego City Undercover is een hele vette game!

    0
  5. User  avatar
    1157 XP

    Dank. Ik ben ook wel gecharmeerd van de wii u virtual console. Lijkt me leuk om super mario 2 weer een keer te spelen

    0
  6. User  avatar
    147 XP

    Wiiu is leuk wat ik jammer vind is dat je niet kan chatten onder t mario karten met vrienden bijvoorbeeld

    0
  7. User  avatar
    1157 XP

    Ik doe niet aan party chat, dus mis het niet. Ik zag ergens wel een chat functie voorbij komen. Vraag me alleen niet waar.

    0
  8. User  avatar
    230 XP

    Als je echt graag wil chatten kan dat allemaal nog met skype, of teamspeak ;P

    0
  9. User  avatar
    1157 XP

    Ik heb gegoogled, maar ben er niet uit gekomen. Is er een actieve wii u community site zoals psx sense? Of is dat nog een gat in de markt? 😉

    0
  10. User  avatar
    454 XP

    Chris, ik hoop niet dat PSX dit erg vind. Maar [url]www.n1ntendo.nl[/url] is een leuke nintendo community net als PSX. Ik raad je aan om er een kijkje te nemen!

    0
  11. User  avatar
    1157 XP

    Ik denk niet dat ze het erg vinden. Ik blijf een playstation liefhebber. Er wordt hier ook gesproken over Iphones en samsungs ipv sony experia. Ik zie dit als hetzelfde. Ik zal eens een kijkje nemen op die site. Dan hoef ik een playstation site niet meer te spammem 😉

    0
  12. User  avatar
    1043 XP

    Heeft de wiiu wel games 😛

    [quote]Dank. Ik ben ook wel gecharmeerd van de wii u virtual console. Lijkt me leuk om super mario 2 weer een keer te spelen[/quote]

    Heb je nooit gehoord van een emulator voor de pc OF mobiel;)

    0
  13. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Heeft de wiiu wel games 😛

    Heb je nooit gehoord van een emulator voor de pc OF mobiel;)[/quote]

    Jawel. Ik had altijd een c64 emulator en ook mame, maar het is toch anders dan op een console naar mijn idee. Daarbij heb ik een nokia classic dus op mijn mobiel gaat niet werken 🙂

    0
  14. User  avatar
    4682 XP

    Voor mij is er niet 1 game die ik leuk vind 🙁 laat ze maar heel snel komen met een echte zelda game of Mario Galaxy enz.

    0
  15. User  avatar
    1157 XP

    [quote]Voor mij is er niet 1 game die ik leuk vind 🙁 laat ze maar heel snel komen met een echte zelda game of Mario Galaxy enz.[/quote]

    Die nieuwe zelda ziet er inderdaad leuk uit. Die remake van de windmaker vond ik die 59 euro niet waard. Als die nieuwe uitkomt dan zal ik zeker een aankoop overwegen

    0
  16. User  avatar
    41 XP

    Zombi u is een aparte interessante game. Maak intressant gebruik van de gamepad.
    Verder heb ik zelf:
    New super Mario bross en de luigi uitbreiden beide Aan te rade.
    Sonic lost world was maar 20 bij de lokale saturn dus was leuk en goedkoop.
    Lego city undercover is een van de leukste lego games in mijn ogen.
    Nintendo land speel ik vaak met vrienden en is gegarandeerd voor een top avond.
    Pikmin 3 was een van de reden voor wiiu aanschaf.
    En natuurlijk mariokart 8

    De rest van mijn games Zijn geen exclusive games maar games die ik voor een prikkie kon kopen.

    0
  17. User  avatar
    1157 XP

    Er zitten niet echt spellen tussen (nieuw) die me aanspreken. Met uitzondering van mario u. Die ga ik met sinterklaas halen. Net super mario 3 binnengehaald. Leuk om dat oude spel te spelen 🙂 misschien rayman nog omdat ie in de aanbieding is. Geen exclusive maar ik blijf nederlander dus in de aanbieding koop ik hem 🙂

    0
  18. User  avatar
    4682 XP

    [quote]Die nieuwe zelda ziet er inderdaad leuk uit. Die remake van de windmaker vond ik die 59 euro niet waard. Als die nieuwe uitkomt dan zal ik zeker een aankoop overwegen[/quote]

    Als ik zo kijk heeft Wind Waker z’n scherpe lijnen verloren… iets wat ik niet bij de stijl vind passen.
    Nintendo games blijven aardig lang full prijs…
    Heb alleen ZombiU en Resident Evil ‘die ik overigens maar heel kort heb gespeeld’.
    Gelukkig heb ik nog 4 wii games 2xZelda en RE Zero en Remake (nog een goede rede om de wiiu niet naar buiten te gooien).

    0
  19. User  avatar
    1157 XP

    De exclusives vallen inderdaad (nog) tegen als je het afzet tegen de ps4. Over de prijs, het is inderdaad vreemd dat een game uit 2012 nog steed 60 euro kost. Ik laat de wii u hier ook nog staan anders krijg ik ruzie met mijn zoon. In de tussentijd houdt ik me vooral bezig met de ps4 en kijk met een schuin oog naar de wii u

    0