Topic: PSX sense Motormuizen?

16 augustus 2014om 23:49

Ola Senioritas 🙂

Zijn er hier nog mensjes die motor rijden? zo ja wat rij je en ga je vaak op pad? Of misschien ben je van plan om je rijbewijs(A) te halen..
Al heb ik wel medelijden met de mensen die dat nu willen.. zoveel tussen stappen voor je zwaar kan gaan….

Ik zelf heb 2x een Gxsr 600 cc 1 uit 2005 en 1 uit 2007.. Waarom 2 van de zelfde type vraag je je zelf af.

Nou heel simpel ik vind alle modellen na 2005 niet echt mijn ding.. te spacy, mja mijn vriendin rijd ook motor en zij zit alleen lekker op de modellen van suzuki boven de 2005 🙂 klein vrouwtje heh.

die van 2007 staat nu wel al bijna een jaar stil.. (zwangerschap) maar nu die kleine warrior er is, willen we er binnenkort toch weer even op uit. misschien weekendje eifel 🙂

Zit btw wel te denken om mijn 2005 model te verkopen en een naked te halen 🙂 mja dat zijn toekomst plannen.. Veranderen bij mij ook op regel matige basis haha 😮

Maar ik ben benieuwd en als je sterke verhalen heb of bijna doods ervaringen. Schuw je niet 🙂

10 reacties

  1. User  avatar
    594 XP

    Jep cbr 900rr …super snel beest :-))

    0
  2. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Jep cbr 900rr …super snel beest :-))[/quote]

    Lekker hoor 🙂 zoieso leuke bikez.

    Zo te zien zijn er niet veel die motor rieden hahaha jammer

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    Zoveel tussen stappen voor je zwaar kan gaan…. Dacht zelf dat er maar 1 tussenstap was, maar vind het wel terecht dat dit bestaat.

    0
  4. User  avatar
    84 XP

    Zelf een R6 2008 en als circuit racer een CBR 1000 RR Fireblade 2007

    0
  5. User  avatar
    1947 XP

    [quote]Zoveel tussen stappen voor je zwaar kan gaan…. Dacht zelf dat er maar 1 tussenstap was, maar vind het wel terecht dat dit bestaat.[/quote]
    nope zijn er geloof ik 2 of 3 🙂

    ja 1 tussen stap vind ik ook redelijk. . maar niet dit.

    [quote]Zelf een R6 2008 en als circuit racer een CBR 1000 RR Fireblade 2007[/quote]
    nice!

    0
  6. User  avatar
    4247 XP

    ik heb een fiets met een krom wiel en twee lekke banden. telt dat ook ?

    0
  7. User  avatar
    1947 XP

    [quote]ik heb een fiets met een krom wiel en twee lekke banden. telt dat ook ?[/quote]

    als je er een sticker van honda of suzuki of yamaha op plakt. voor mij wel 😉

    0
  8. User  avatar
    890 XP

    Ik heb een Yamaha YZF-R1 uit 2004. Is mijn tweede motor. Hiervoor had ik een Aprilia RSV Mille uit 2000.

    Dit jaar heb ik niet zo veel gereden. Maar over 2 weken week naar Assen om daar te knallen 😀

    0
  9. User  avatar
    4247 XP

    [quote]als je er een sticker van honda of suzuki of yamaha op plakt. voor mij wel ;)[/quote]

    ik heb wel glitterstickers voor in me agenda lol

    0
  10. User  avatar
    491 XP

    Honda NC700X…

    0