Topic: Plants vs zombies garden warfare

20 augustus 2014om 14:38

Ik kan niet wachten om deze game te spelen , helaas ligt die morgen pas in de winkel
Hij is al wel te krijgen in de Amerikaanse store !

Is er een mogelijkheid dat ik hem via die weg aanschaf en zo ja waar moet ik dan rekening meehouden ?

Ik heb nog geen Amerikaanse account

10 reacties

  1. User  avatar
    854 XP

    alleen met de dlc

    volgens mij verkoopt game mania en nedgame hem al

    0
  2. User  avatar
    147 XP

    Hoezo is de datum van deze game in de eu store 22-08 terwijl die in de winkels de 21e uitkomt? :S

    0
  3. User  avatar
    393 XP

    Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.

    0
  4. User  avatar
    351 XP

    [quote]Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.[/quote]
    Zo zat ik ok te denken moor voor tussendoortje, want komt nog zat leuks aan

    0
  5. User  avatar
    554 XP

    [quote]Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.[/quote]

    Ja ondertussen al 2 dagen aan het spelen, super verslavend.
    Vind m erg lekker weg spelen, eindelijk een online shooter waar je om kan lachen !

    Speel voornamelijk call of duty op een pro niveau en daar moet ik echt gefocused voor zitten, plants vs zombies is dus leuk om lekker doelloos te knallen zonder dat je je druk hoeft te maken om je kill/death ratio of teamverband/gaming.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat het spel maar 8 of 9 mappen heeft , had meer mogen zijn.
    Ook mis ik een partypage bij het online gedeelte om je vrienden uit te nodigen voor de game begint, nu begint de match al voordat je iemand heb uitgenodigd.
    Beetje vreemd !

    0
  6. User  avatar
    19 XP

    Beetje druk online dan? 🙂

    0
  7. User  avatar
    543 XP

    Heb hem ook sinds het weekend en het is een leuke game.
    Vooralsnog is het erg druk online. Nauwelijks wachttijd: je kunt meteen aan de slag.

    0
  8. User  avatar
    554 XP

    Klopt genoeg spelers te vinden !
    Ik probeer die garden ops op crazy maar dat is haast niet te doen
    Heel jammer want hier zit wel aan trophy aan verbonden

    0
  9. User  avatar
    168 XP

    [quote]Klopt genoeg spelers te vinden !
    Ik probeer die garden ops op crazy maar dat is haast niet te doen
    Heel jammer want hier zit wel aan trophy aan verbonden[/quote]

    als je nog hulp nodig hebt ik heb hem gehaald heb een manier dat ie vrij makelijk is

    0
  10. User  avatar
    554 XP

    [quote]als je nog hulp nodig hebt ik heb hem gehaald heb een manier dat ie vrij makelijk is[/quote]

    Thanx man , maar heb m afgelopen weekend gehaald 🙂
    Platinum nu ook gehaald !

    0