Topic: Bad Company 2 Clan/Groep PS3

21 augustus 2014om 14:33

Beste mensen van PSX..

Ik en een vriend van mij zijn sinds kort weer begonnen met BC2 te spelen.
Dit was destijds ons favoriete spel op de PS3. Nu zijn we al weer 2 BF’s en 1 console verder, en toch heeft BC2 nog dat magische effect dat het toen der tijd had.
Vandaar dat we het doosje weer opzochten en het mooie Blu-Ray’tje weer in onze PS3 stopte. Verbaast waren we, toen we zagen dat er nog steeds mensen BC2 speelde. Helaas krijgen we niet vaak een 100% volle server, maar de servers zitten vaak wel een beetje vol. Redenen genoeg om mensen te zoeken dus.
Vandaar dat ik op deze site een berichtje plaats om te kijken of mensen nog geïnteresseerd zijn in een lekker potje Bad Company. Mijn maatje is daarnaast ook nog bezig met een lekkere BC2 montage, hier alvast een sneak peak (hij is nog lang niet af hoor ) :
http://www.youtube.com/watch?v=GLPipxBTf9A

Voeg me toe op het PSN als je intresse hebt!
PSN = Vechtersbaas

Zet er wel bij dat je BC2 wilt spelen, Headsetje is wel lekker

3 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    ik kan me herineren dat bc2 episch geluid had. en de beste gadget ooit, (dat artillerie ding)

    leuke preview trouwens, maar daar hoort metal bij en niet techno of wtf dat dan ook is.

    0
  2. User  avatar
    46 XP

    Ziet er nog steeds goed uit.
    Ik heb deze destijds ook veel gespeeld op de 360.vooral de Vietnam dlc was super.
    Helaas geen ps3 in bezit.
    In ieder geval veel plezier ermee.

    0
  3. User  avatar
    400 XP

    [quote]ik kan me herineren dat bc2 episch geluid had. en de beste gadget ooit, (dat artillerie ding)

    leuke preview trouwens, maar daar hoort metal bij en niet techno of wtf dat dan ook is.[/quote]

    thanks! tja, dat is jouw mening. ik ben fan van enorm vee soorten muziek, waaronder metal en techno. het was niet mijn keuze maar zelf vind ik et wel een vet nummer

    0