Topic: Drinkspel watch_dogs omlaag!

21 augustus 2014om 23:13

Ubisoft heeft eindelijk het niveau van het drinkspel naar beneden bijgesteld. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom zij telkens dit soort minigames (denk ook aan AC) als trophy unlock toevoegen.

7 reacties

  1. User  avatar
    544 XP

    Omdat ze willen kunnen zeggen: onze nieuwe game heeft over 80 uur aan gameplay!!!! Echter vergeten ze te zeggen dat je na 10 uur alles al gezien hebt en vervolgens alles 8x dezelfde shit moet doen :p

    0
  2. User  avatar
    1793 XP

    Pfff zo moeilijk was het nu weer ook niet. Enkel lv6 was raar genoeg altijd de moeilijkste bij alle 3 drinkers…

    Eens je snapt hoe het moet begin je het gewoon te worden… Die in pawnee was pittig maar zeker geen onbegonnen werk. Jammer dat ze nu het paychen. Het voelde voor veel gamers als een victory aan. Want de meesten die ik ken hebben deze trofee als 3de,2de…laatste

    0
  3. User  avatar
    352 XP

    Dank voor de tip, ergens voel ik me een zwakkeling maar ik kon het dus gewoon echt niet.

    0
  4. User  avatar
    269 XP

    Beter. Deze moest ik nog doen 🙂

    0
  5. User  avatar
    444 XP

    heb hem nu platinum gehaald. Pawnee 6 was gewoon niet te doen als je te dicht bij je tv zit of een tv met latency hebt.
    stukken beter nu vergeet niet dat je alsnog 30 lvls moet halen voor die drinking game

    0
  6. User  avatar
    134 XP

    Haha noobs! Erg raar dat mensen hier om vragen ,was volgens mij zelfs een petitie. Als mensen tegenwoordig tegen een challange aanlopen geven ze veel te snel op

    0
  7. User  avatar
    444 XP

    [quote]Haha noobs! Erg raar dat mensen hier om vragen ,was volgens mij zelfs een petitie. Als mensen tegenwoordig tegen een challange aanlopen geven ze veel te snel op[/quote]
    sorry hoor maar ik geef echt niet gauw op om een trophy te halen maar dit is de eerste trophy die ik opgegeven had. dat vanwege de combinatie moeilijkheid en frustratie vanwege
    het elke keer terug moeten lopen naar de drinking game. en zoals ik al gezegd had heeft het ook te maken met je TV latency en kijkafstand waardoor het moeilijker word.
    verder vind ik hem nu wel erg aan de makkelijke kant.

    0