Topic: Mooiste vrouwen

22 augustus 2014om 11:31

Wat vind jij de mooiste vrouw die er is? het kan een model, zanger of wat dan ook zijn, maar je mag maar 1 noemen. Ik zelf vind taylor swift

20 reacties

  1. User  avatar
    351 XP

    Mijn vriendinnetje duuuh, eeeuh nou vooruit Kate Upton, vind ik zeer mooie verschijning

    0
  2. User  avatar
    234 XP

    Dan kies ik zeker voor Ariana Grande

    0
  3. User  avatar
    2317 XP

    Doutzen Kroes? 😀

    0
  4. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Wat vind jij de mooiste vrouw die er is? het kan een model, zanger of wat dan ook zijn, maar je mag maar 1 noemen. Ik zelf vind taylor swift[/quote]

    taylor swift is zeker een beeldschone dame, maar mijn favoriet op het moment is: mary elizabeth winstead
    (check de link voor wat leuke voorbeelden)
    [url]http://www.joblo.com/hollywood-celebrities/gossip/bikini-mary-elizabeth-winstead-02[/url]

    0
  5. User  avatar
    1140 XP

    Inge Schrama!!!!

    http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/2ba9b5eda5daccf1a5fa7c94960756a4.jpg

    En nee ik heb niets met GTST.

    0
  6. User  avatar
    63 XP

    [quote]Dan kies ik zeker voor Ariana Grande[/quote]

    das een goede ariana grande is ook zeker hoog

    0
  7. User  avatar
    4247 XP

    [quote]das een goede ariana grande is ook zeker hoog[/quote]

    HEEJ!!!!!!!!!! en mijn meissie dan ? 🙁

    0
  8. User  avatar
    5761 XP

    Zonder twijfel mijn vrouw die zo mooi is en top is voor mijn mooie dochters .

    0
  9. User  avatar
    63 XP

    [quote]HEEJ!!!!!!!!!! en mijn meissie dan ? :([/quote]

    Om het zo te zeggen, niet mijn smaak 😛 heb je Grande wel is gezien

    0
  10. User  avatar
    393 XP

    Als bij ons thuis Kate Beckinsale aan de deur staat mag ik mee… Mijn vriendin heeft als Freebie Johnny Depp uitgekozen. 🙂

    0
  11. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Om het zo te zeggen, niet mijn smaak 😛 heb je Grande wel is gezien[/quote]

    nou grande is niet mijn smaak. echt niet lullig bedoeld. het is een mooie meid en ik zou er zeker een trucje op kunnen, maar als ik zou kunnen kiezen ga ik voor mijn nummer een. en jij voor de jouwe lol.

    [quote]Als bij ons thuis Kate Beckinsale aan de deur staat mag ik mee… Mijn vriendin heeft als Freebie Johnny Depp uitgekozen. :)[/quote]

    kate beckinsale is ook mooi, en haar accent is heet. sterker nog ik denk niet dat er ook maar een accent is dat niet sexy is. (ja plat brabants misschien jonguh!!!!)

    0
  12. User  avatar
    351 XP

    [quote]nou grande is niet mijn smaak. echt niet lullig bedoeld. het is een mooie meid en ik zou er zeker een trucje op kunnen, maar als ik zou kunnen kiezen ga ik voor mijn nummer een. en jij voor de jouwe lol.

    kate beckinsale is ook mooi, en haar accent is heet. sterker nog ik denk niet dat er ook maar een accent is dat niet sexy is. (ja plat brabants misschien jonguh!!!!)[/quote]Ooh Drents is op zich ok niet zo sexy hoor, =P

    0
  13. User  avatar
    208 XP

    Miranda kerr 😀 [url]https://www.youtube.com/watch?v=HLo_3GfHjps[/url]

    0
  14. User  avatar
    150 XP

    Jung Soo yeon

    http://3.bp.blogspot.com/_ZPFEUMC8phc/S7HFnf7OqXI/AAAAAAAAAOw/KhmoN4eqMdA/s1600/run+devil+run+(178).jpg

    [quote]Wat vind jij de mooiste vrouw die er is? het kan een model, zanger of wat dan ook zijn, maar je mag maar 1 noemen. Ik zelf vind taylor swift[/quote]

    ¿Qué?

    0
  15. User  avatar
    30 XP
    0
  16. User  avatar
    890 XP

    Meghan Markle
    half afro Amerikaans, kwart Iers en kwart Nederlands.. dan krijg je zo iets betoverends

    http://hairstyles.thehairstyler.com/hairstyle_views/front_view_images/5385/original/Meghan-Markle.jpg

    0
  17. User  avatar
    496 XP

    [quote]Inge Schrama!!!!

    [url]http://c2.plzcdn.com/ZillaIMG/2ba9b5eda5daccf1a5fa7c94960756a4.jpg[/url]

    En nee ik heb niets met GTST.[/quote]

    Hee dat kan niet hoor dan heb jij dezelfde smaak als mij haha Die wou ik ook al noemen.

    0
  18. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Meghan Markle
    half afro Amerikaans, kwart Iers en kwart Nederlands.. dan krijg je zo iets betoverends

    [url]http://hairstyles.thehairstyler.com/hairstyle_views/front_view_images/5385/original/Meghan-Markle.jpg[/url][/quote]

    dit is nederland. je word hier niet meteen afgemaakt als je het normaal zegt. zeg maar gewoon dat ze half zwart is of half negerin. hier in de beschaafde wereld is daar niks mis mee. (het is die politieke correctheid die het voor iedereen verpest)

    0
  19. User  avatar
    577 XP

    [quote]dit is nederland. je word hier niet meteen afgemaakt als je het normaal zegt. zeg maar gewoon dat ze half zwart is of half negerin. hier in de beschaafde wereld is daar niks mis mee. (het is die politieke correctheid die het voor iedereen verpest)[/quote]

    Zeg dan gewoon een kaaskop met een rimboe poes die bier drinkt…

    0