Topic: PlayStation Network – Onderhoud eerder begonnen?

24 augustus 2014om 12:09

Weet niet of ik in het juiste subforum ben, maar ik kan al een tijdje niet meer inloggen op het PSN.
Hebben jullie het zelfde probleem?
Ik wou een potje FIFA doen, maar hij bleef maar verbinden met de servers. Heb daarna afgemeld bij PSN en wou weer aanmelden maar werkt blijkbaar niet.

Het onderhoud zou als het goed was morgen pas plaatsvinden.
—-
Edit:
Het blijkt dus om een DDos-aanval te gaan van [url=”https://twitter.com/LizardSquad”]@LizardSquad[/url]. Dank aan GTAlex voor de updates.

22 reacties

  1. User  avatar
    51 XP

    ja het zelfde hierzo wou bo2 doen maar kan niet verbinden met server

    0
  2. User  avatar
    333 XP

    PSN heeft wereldwijd weer problemen! gaan geruchten dat er weer een hack heeft plaats gevonden!

    0
  3. User  avatar
    160 XP

    Ja heb het ook. Net een topic over aangemaakt, had deze nog niet gezien.

    Het is een DDOS aanval door @lizardsquad

    -_-

    0
  4. User  avatar
    432 XP

    Idd weer een hack. Door LizardSquad. Een ddos attack

    0
  5. User  avatar
    627 XP

    [url]https://twitter.com/LizardSquad/status/503488179651878912[/url]

    0
  6. User  avatar
    168 XP

    Hmm ja dit is klote!

    [url]https://twitter.com/LizardSquad[/url]

    0
  7. User  avatar
    742 XP

    Kut script kiddies. Laat ze wat nuttigs met hun tijd gaan doen.

    0
  8. User  avatar
    432 XP

    [quote]Kut script kiddies. Laat ze wat nuttigs met hun tijd gaan doen.[/quote]

    Doen ze toch?

    0
  9. User  avatar
    742 XP

    [quote]Doen ze toch?[/quote]

    Als je dit nuttig noemt.

    0
  10. User  avatar
    1793 XP

    sebiet heeft ms hun ondersteunt zodat zij betere sales krijgen lol…
    sp voor mij jong…

    edit: blijkbaar niet enkel psn….

    hoewel het kut is, heb ik er veel begrip voor. hacking is een kunst zolang je onder de radar blijft

    0
  11. User  avatar
    5920 XP

    Blijft wel triest zulke mensen…

    0
  12. User  avatar
    432 XP

    [quote]Als je dit nuttig noemt.[/quote]

    Voor hun wel;)

    0
  13. User  avatar
    169 XP

    [quote]Blijft wel triest zulke mensen…[/quote]

    Heel triest ja… Het zijn gewoon van die zielige figuren die normaal geen aandacht krijgen.

    0
  14. User  avatar
    5920 XP

    [quote]Heel triest ja… Het zijn gewoon van die zielige figuren die normaal geen aandacht krijgen.[/quote]

    Jup. Ze hebben nu ook vol trots op Twitter gemeld dat ze 10 duizend volgers hebben. Wat een prestatie!

    0
  15. User  avatar
    351 XP

    Tjaa, leuk het plezier van duizende mensen verpesten, ieder zijn eigen hobby natuurlijk, Achja verder met TLOU.

    0
  16. User  avatar
    30 XP

    Zucht, denk je dat het over is, sturen ze net dit de wereld in… “We’re attempting to slam Sony back into the ground.”

    EDIT: [url]https://twitter.com/LizardSquad/status/503515649671725058[/url]

    0
  17. User  avatar
    1 XP

    Fuck heel di lizardsquad ik hoop dat ze di ps3 gewoon blokeren en dat het rap voorbij is want begin te vervelen

    0
  18. User  avatar
    2442 XP

    [quote]sebiet heeft ms hun ondersteunt zodat zij betere sales krijgen lol…
    sp voor mij jong…

    edit: blijkbaar niet enkel psn….

    hoewel het kut is, heb ik er veel begrip voor. hacking is een kunst zolang je onder de radar blijft[/quote]

    Begrip? Voor een aanval waarmee bewust een online dienst down wordt gehaald waar duizenden mensen dagelijks gebruik van maken? Begrip heb je voor white hat hackers, die lekken willen vinden en zwakke punten willen aantonen. Dit soort hackers zijn het uitschot waarmee andere hackers worden zwart gemaakt. Zo snel mensen om egoïstische of criminele redenen gaan hacken dan is bij mij alle begrip weg. Het is eigenlijk zonde dat zulke mensen hun kennis gebruiken om de boel plat te gooien in plaats van te helpen systemen veiliger te maken.

    0
  19. User  avatar
    3 XP

    Er is inderdaad een DDOS aanval geweest op het PSN network.. Vanochtend is ook Xbox live getroffen met als gevolg dat servers er voor onbekende tijd uit liggen

    0
  20. User  avatar
    162 XP

    Volgens mij is er nu onderhoud of is er weer een aanval?

    0
  21. User  avatar
    3 XP

    [quote]Volgens mij is er nu onderhoud of is er weer een aanval?[/quote]
    Er schijnt dus weer een nieuwe aanval of tenminste het gevolg ervan te zijn.

    0
  22. User  avatar
    162 XP

    [quote]Er schijnt dus weer een nieuwe aanval of tenminste het gevolg ervan te zijn.[/quote]

    Ja ik lees het net ook [url]http://ps3life.nl/nieuws/17864-lizard-squad-doet-nogmaals-een-ddos-aanval-op-het-psn/[/url]

    0