Topic: Diablo 3 ps4

25 augustus 2014om 12:01

Hallo,
zijn hier mensen die diablo 3 spelen?

added me dan even limburgerr

12 reacties

  1. User  avatar
    351 XP

    Hmmz zat er nog over te twijfelen om hem op tehalen.

    0
  2. User  avatar
    18 XP

    ik vind hem echt vet! je kan hem al halen voor 51 euro bij budgetgaming

    0
  3. User  avatar
    1100 XP

    Goede game,maar ik sla hem over.Destiny kom eraan 🙂

    0
  4. User  avatar
    18 XP

    [quote]Goede game,maar ik sla hem over.Destiny kom eraan :)[/quote]

    eerst ma eens kijken of destiny het waar maakt

    0
  5. User  avatar
    543 XP

    Ik twijfel nog of ik hem ga kopen.
    Had hier eigenlijk wel een review verwacht, maar die lijkt er niet te komen.

    0
  6. User  avatar
    2 XP

    Add me maar speel hem ook geregeld

    PSN: Vourttie

    0
  7. User  avatar
    351 XP

    Spel vanmiddag toch maar op gehaald, vakantie verveling heerst, maar bevalt goed tot nu toe, al zijn het nog maar paar uurtjes die ik er ingestoken heb =P

    0
  8. User  avatar
    543 XP

    Gisteren besteld, komt vandaag binnen. Ik ben benieuwd!

    0
  9. User  avatar
    1793 XP

    Eerst en vooral:

    Diablo is blijkbaar een MASTERPIECE franchise. De makers van borderlands waren zeer geïnspireerd door deze game. Het is misschien gek maar borderlands interesseert me echt zeer en Diablo mij totaal niet. Bovendien lijkt destiny mij echt een flop te worden…

    0
  10. User  avatar
    351 XP

    Als wat spelen jullie dan, ben ik wel benieuwd naar. Ben zelf een tovernaar xD

    0
  11. User  avatar
    18 XP

    demon hunter bijna al full geared^^

    [quote]Eerst en vooral:

    Diablo is blijkbaar een MASTERPIECE franchise. De makers van borderlands waren zeer geïnspireerd door deze game. Het is misschien gek maar borderlands interesseert me echt zeer en Diablo mij totaal niet. Bovendien lijkt destiny mij echt een flop te worden…[/quote]

    ik zelf denk ook dat destiny zoon hype game is

    0
  12. User  avatar
    351 XP

    Yeah de noob hier, wat is full geared, welke Hera heb je dan of hoe moet ik dat zien =P

    0