beste allemaal ik heb nog een key voor the crew beta ontvangen hierbij geld weer de eerste reactie krijgt hem.
Topic: Nog een beta key van the crew
28 augustus 2014om 11:00
beste allemaal ik heb nog een key voor the crew beta ontvangen hierbij geld weer de eerste reactie krijgt hem.
stuur maar 🙂
Er kan een slotje op key is inmiddels verstuurd naar BosnianBoss
JCBM-LA4J-A4PF-XWM3
4VMJ-NYUB-KMCA-MJC3
4NKH-MHQB-V9DH-PLC3
aub mensen
Zijn deze voor de ps4?
Helaas! Is voor pc
pc ja, eind september pas voor ps4 dacht ik
Heb de bèta vandaag gespeeld, maar ik vind de game er niet echt mooi uitzien (ultra 1080p 30fps locked).
Ik kreeg vandaag een mail met de veronderschuldiging dat ze me een pc code hebben gegeven, en dat ze me boven aan de lijst hebben geplaatst (samen met duizenden anderen).